Sitemap Menüyü Değiştir

Beaver Builder Pazaryeri

Yayınlanan: 2015-08-11

Beaver Builder Ürünlerinde %25 İndirim! Acele Edin İndirim Sona Eriyor... Daha fazla yalın!

beaver-builder-marketplace
  • Kunduz İnşaatçısı

Beaver Builder Pazaryeri

Geliştiricilerden düzenli olarak aldığımız sorulardan biri, Beaver Builder için bir eklenti pazarı oluşturup oluşturmayacağımızdır (bu aynı zamanda popüler bir özellik talebidir). Başlangıçta bunu yapmak konusunda tereddütlüydük, ancak son zamanlarda topluluğun çeşitli üyelerinin gösterdiği ilgi göz önüne alındığında, bunu yapmaya karar verdik!

Beaver Builder için bir pazar yeri oluşturma konusundaki düşüncelerimize ve bunu gerçekleştirmeye yönelik planlarımıza bir bakalım.

Yardımınıza İhtiyacımız Var!

Bunu gerçekleştirmek için yardımınıza ihtiyacımız olacak! Bir pazar yeri inşa etmek roket bilimi olmayacak, ancak muhteşem Beaver Builder geliştirici topluluğunun katkıları olmadan da hiçbir şey olmayacak.

Elbette, eklenti olarak anlamlı olabilecek şeyler için geliştirebileceğimiz birkaç fikrimiz var, ancak eklentiler oluşturmak şu anda odak noktamız değil. Yol haritamızda çok şey var ve bundan ayrılmak istemiyoruz. Bunun yerine pazarın etini ve patatesini sağlamanız için sizi arıyoruz.

Hala bunların çoğunu çözüyoruz, ancak bu yılın ilerleyen zamanlarında ilk katkıda bulunanların eklentileriyle lansmanı yapmak istediğimizi biliyoruz. Beaver Builder için eklentiler geliştirmek ve satmakla ilgileniyorsanız, lütfen justin [at] fastlinemedia [dot] com adresinden benimle iletişime geçin, böylece buna gerçekte ne kadar ilgi olduğunu ölçebiliriz.

Ayrıntılar

Söylediğim gibi, bunların çoğunu hâlâ çözmeye çalışıyoruz, ancak daha önce kararlaştırdığımız birkaç ayrıntı da var. Bunların hepsi değişebilir, ancak sahip olmak istediğimiz şeye oldukça yakın.

Hangi Pazaryeri Çözümünü Kullanacaksınız?

Beaver Builder web sitesi WooCommerce, bir avuç WooCommerce uzantısı ve lisanslama/güncellemeler için özel bir API üzerine kurulmuştur. Bu nedenle, pazaryerleri için resmi WooCommerce uzantısı olan Ürün Satıcılarından yararlanmak mantıklıdır.

Bunu yapmak, pazarı sıfırdan kodlamaya gerek kalmadan mevcut Beaver Builder ödeme deneyimine sıkı bir şekilde entegre etmemize olanak tanıyacak. Ürün Satıcıları ayrıca geliştiricilere hesap alanlarındaki eklenti satışlarına ilişkin istatistikler sunmamıza olanak tanıyan güçlü kısa kodlarla birlikte gelir.

Pazaryerine Neler Sunulabilir?

En belirgin eklenti türü olan modüllerin yanı sıra, şablon paketlerinin pazara eklenti biçiminde gönderilmesini de kolaylaştıracağız. Önerilere açığız, bu nedenle Beaver Builder'ı geliştiren ve bir modül veya şablon olmayan bir eklenti fikriniz varsa bize bildirin, biz de bunu değerlendirelim.

Nelerin gönderilemeyeceğine gelince, muhtemelen bu durum çalışır hale gelene kadar her durum için ayrı ayrı ele alacağız. Çok fazla zaman harcamadan önce ne düşündüğünüzü bize bildirin, böylece onaylanıp onaylanmadığını size bildirebiliriz.

Destek ve Güncellemeler Nasıl Ele Alınacak?

Marketten eklenti satın alan müşteriler, satış öncesi sorular ve genel ürün kullanımı konusunda Beaver Builder müşterilerinin şu anda aldığı aynı olağanüstü desteğe erişebilecek. Ayrıca, tüm eklentileri güncelleme sunucumuzda barındıracağız ve yeni sürümleri, lisanslı müşterilerin kullanımına sunuldukça yayınlayacağız.

Hataların düzeltilmesi ve özellik geliştirmeleri yalnızca eklenti geliştiricisinin sorumluluğunda olacaktır. Geriye kalan her şey tarafımızdan halledilecektir.

Fiyatlandırmaya Nasıl Karar Verilecek?

İşleri standartlaştırmak ve bunları geliştiriciler ve müşteriler arasında adil tutmak için büyük olasılıkla WooCommerce'in bunu nasıl ele aldığına benzer bir kademeli fiyatlandırma yapısını benimseeceğiz. Temel olarak, ne kadar dahil olduklarına bağlı olarak bir avuç fiyat noktası ve paket eklentisi tanımlayacağız.

Eklentiler aynı Beaver Builder'da olduğu gibi bir yıllık destek ve güncellemeler için abonelik hizmeti olarak da sunulacak. Bu modelin, uzun bir süre boyunca sürdürülebilir olmayan (veya onlar için adil olmayan) tek seferlik bir satın alma yerine, geliştiricilere eklentilerini koruma ve güncelleme konusunda daha fazla teşvik vereceğini düşünüyoruz.

Fiyatlandırma (veya geliştiriciler ile Beaver Builder arasındaki gelir paylaşımı) konusunda derinlemesine bir tartışma yapmadık, dolayısıyla bunun neye benzediğini henüz bilmiyoruz. Zamanı geldiğinde geliştiricileri konuşmaya dahil edeceğiz.

Ne Zaman Açılacak?

Henüz pazar için kesin bir lansman tarihimiz yok çünkü bu, geliştirici topluluğunun ne kadar ilgi gösterdiğine bağlı. Yeterli ilgi ve geliştirilmekte olan eklentiler varsa, bu yılın ilerleyen zamanlarında yapmayı umuyoruz. Piyasayı başlatmaya yaklaştıkça güncellemeler yayınlayacağımız için blogumuzu ve sosyal medya kanallarımızı takip edin.

Ne Düşündüğünüzü Bize Bildirin!

Beaver Builder pazarına yönelik planlarımız hakkında ne düşünüyorsunuz? Eğlenceye katılmak ister misiniz? Aşağıdaki yorumlarda bize bildirmeyi unutmayın!

Justin Busa'nın Biyografisi

41 Yorumlar

  1. Russell Jamieson 10 Ağustos 2015 15:38

    Merhaba Justin,

    Kullanıcı deneyimini mümkün olduğu kadar kusursuz hale getirmek için mevcut WooCommerce platformundan tam olarak yararlanılması kulağa hoş geliyor. Herhangi bir modülün veya eklentinin çalışması gereken hareketli parçaların sayısı göz önüne alındığında abonelik modelinin en iyi yol olduğuna katılıyorum.

    Gelir paylaşımına gelince, o zaman 50/50'lik düz bir paylaşım bana adil görünüyor.

    Özel ilgi alanım, kayıt formları/otomatik yanıtlayıcı API entegrasyonu için eklenti modülleri olacaktır: (Aweber, Infusionsoft, MailChimp, SendReach, MadMimi, vb.) Sıkıştırılmış sayfalarda veya çok aşamalı satış sayfalarında (örneğin, satın al düğmeli satış kopyası, ardından e-posta/isim yakalama, ardından ödeme)

    Saygılarımla
    Russel



    • Justin Busa , 11 Ağustos 2015, 8:31

      Katkılarınız için teşekkürler Russell! Şu anda otomatik yanıtlayıcı entegrasyonlarımız var, böylece birileri bundan daha sağlam bir şey oluşturmak için yararlanabilir (işleri basit tutmayı seviyoruz). Harika fikirler!



  2. thewordpresschick 10 Ağustos 2015, 17:33

    Tebrikler!!!
    Sizin için ÇOK heyecanlıyım arkadaşlar.

    Ve zaten Jon Perez'le (harika bir insan ve çok iyi bir arkadaş) pazara sunmak için birkaç şey üzerinde işbirliği yapma konusunda konuşuyorum.

    Lansmandan veya haberi duyurmak için ihtiyacınız olan her şeyden beni haberdar edin, üzerime düşeni yapmaktan mutluluk duyarım!
    Kim



    • Justin Busa , 11 Ağustos 2015, 08:35

      Teşekkürler Kim! Seni ve Jon'u aramızda görmekten mutluluk duyarız! Sizi kesinlikle gelişmelerden haberdar edeceğiz. Herhangi bir rehberliğe ihtiyacınız varsa veya bu konuda sohbet etmek istiyorsanız iletişime geçmekten çekinmeyin.



  3. Edward 10 Ağustos 2015 21:47'de

    Başlangıç ​​olarak pazara şablonlar halinde göndermek istiyorum.



    • Justin Busa 11 Ağustos 2015 08:37

      Harika, Edward! Bununla ilgili daha fazla bilgi için dikkat edin. Şablonlarınızı bir eklenti (belki bir çeşit dışa aktarıcı) olarak nasıl göndereceğinize dair bir eğitim başlattıktan sonra büyük olasılıkla bir eğitim hazırlayacağız.



  4. David Waumsley , 11 Ağustos 2015, 05:34

    Buna iki oy verdim. O zamanlar tek düşüncem yeni ve parlak şeylere sahip olmanın ne kadar havalı olacağıydı. Modüller ilgimi çekti.

    O zamandan beri Beaver Builder modüller ekledi ve yol haritası ortaya çıktı. BB ekibinin gerçekleştirdiği harika çalışma, daha fazlasına dair başlangıçtaki arzumu buharlaştırdı, ancak birkaç dakika öncesine kadar oylarım hala geçerliydi.

    Şimdi potansiyel bir çıkar çatışması konusunda kendimi biraz endişeli buluyorum. Woocommerce gibi bir şeyle anlaşmayı biliyoruz. Ana ürün bedava veriliyor ve parası eklentilerden geliyor.

    Burada birisinin popüler bir uzantı oluşturması halinde bunun Beaver Builder yol haritasına devam edemeyeceğini düşünüyorum. Birisi bir niş uzantı oluşturursa geliştiricinin desteğe devam etmesi için yeterli gelir olur mu?

    Bunun lojistiği hakkında kesinlikle hiçbir şey bilmiyorum ama yine de araya gireceğimi düşündüm.



    • Ed 11 Ağustos 2015, 8:42

      Bence iyi bir noktaya değindin David. Kişisel olarak işletmemdeki yazılımın istikrarı, desteği ve bakımı konusunda her zaman endişe duyuyorum. Sonuç olarak, mümkün olan her yerde kanıtlanmış geliştiriciler ve olgun şirketlerle kalmaya çalışıyoruz.

      WordPress modelini düşünürsek, çekirdek ve eklentiler ücretsizdir ve desteğin mutlaka garanti edilmemesi gerekir. Daha sonra ek ücreti ödemeye istekli olanlar için premium eklentiler mevcuttur. Bu durumda geliştirici, müşterileri için geleceğin sağlam ve net kalmasını sağlıyor.

      Justin'in gönderisini okuduğumda geliştiricilerin eklentilerini sürdürmelerini teşvik etme yönündeki haklı endişesini fark ettim. Belki bu öneri potansiyel bir çözüm olabilir:

      The Beaver, bunları desteklemek, sürdürmek ve geliştirmek (Yol Haritası) için çalışan ücretsiz ve premium eklentilerle kaplı çekirdek eklentiye sahip olduğundan. Eklenti pazarı “Kickstarter” gibi ele alınsaydı ne olurdu?

      Bir geliştirici, eklenti için basit bir vizyon hazırlayacak ve insanlar bunun gerçekleşmesi için belirli bir miktar taahhütte bulunacaktır. Katkı toplamı belirli bir sayıyı karşılarsa geliştirici bunu gerçekleştirir.

      Bu şekilde The Beaver, "finanse edilen" her eklentiyi inceleyebilir ve ana eklentilerin ve bunların yol haritasının koordinatörü olarak görev alabilir ve ayrıca yazıldığında kodun kalite kontrolünü yapabilir. Kabul üzerine Beaver gelecekteki desteğini, bakımını ve geliştirmesini kabul edecekti. Buna göre The Beaver, Kickstarter'dan "A" yüzdesini, geliştirici ise "B" yüzdesini alacaktı.

      Kickstarter'dan sonra eklentiyi yeni benimseyenler onu kullanmak için para ödeyecek. Bu gelirden The Beaver, çalışmalarının karşılığında "X" yüzdesini, Geliştirici ise telif hakkı olarak "Z" yüzdesini alacaktı. Devam eden desteği, bakımı ve geliştirmeyi kimin yaptığına bağlı olarak "X" ve "Z", eğer yapıyorsa Kunduz'un lehine veya yapıyorsa Geliştiricinin lehine değiştirilecektir.

      Her halükarda bu süreç, kod kalitesinin, yol haritası geliştirmeleriyle koordinasyonun ve kullanıcı/geliştirici katılımının sağlanmasına yardımcı olacaktır. Kullanıcılar istek gönderebilir ve geliştiriciler bir çözüm hazırlayabilir. The Beaver'ın tasarım, geliştirme ve onayını kapsayacak şekilde finanse edildiğinde kodlanacaktır.

      Geliştirici pes ederse ve bitiremezse Beaver bunu yapabilir, başka bir geliştiriciye verebilir veya iptal edip taahhütleri kullanıcı topluluğuna geri verebilir.

      Sadece bir düşünce. Sanırım bu sabah biraz fazla kahve içmiş olabilirim…

      Barış dışarı.

      Ed



      • Justin Busa 11 Ağustos 2015 09:07

        Ed, bu harika bir konsept! Bunu basit tutmaya çalıştığımız için bunun lojistik açıdan (en azından ilk başta) mümkün olup olmadığından emin değilim, ancak kesinlikle dikkate alınması gereken bir şey. En çok hoşuma giden şey, bu fikrin "önizleme" niteliğidir; çünkü bu, başkalarının eklentiler üzerinde gerçekten çalışılmadan önce etkileşime girmesine olanak tanır. Girişiniz için teşekkürler!



      • David Waumsley , 11 Ağustos 2015, 9:56

        Bu çok akıllıca bir fikir Ed. Kahve tüketimimi arttırıyorum.



      • Robby McCullough , 11 Ağustos 2015, 9:57

        Ed, bu çok ilginç bir fikir/model. Paylaştığınız için çok teşekkürler. Bu blog yazısını tam da bu nedenle yayınlamak istedik, böylece Beaver Builder topluluğunun bir pazar yerini uygulamanın en iyi yolu hakkındaki fikirlerini/geri bildirimlerini dinleyebilirdik.

        Burada dile getirilen endişeler bizim endişelerimizi yansıtıyor. Bu çabanın hem potansiyel geliştiricilere hem de Beaver Builder kullanıcılarına değer sağlaması bizim için çok önemli. Çekirdek yazılımı "sulandırmaya" ve işlevselliği ücretli eklentilere taşımaya niyetimiz yok. Bunun yerine, bir pazar yerinin Beaver Builder'ı genişletmenin ve aynı zamanda temel yazılımın hafif ve kullanımı kolay olmasını sağlamanın harika bir yolu olacağını düşünüyoruz. Çekirdek eklentiye dahil edilemeyecek kadar spesifik modüller ve şablonlar için tonlarca fikrimiz var, ancak bunlar harika eklentiler olabilir!



    • Justin Busa 11 Ağustos 2015 09:01

      Endişelerinizi dile getirdiğiniz için teşekkürler David! Bunların başarılı olup olmayacağını ve mevcut Beaver Builder müşteri deneyimini olumsuz etkilemeyeceğini düşünüyorum. İşte bu konudaki düşüncelerim…

      – Beaver Builder ücretli bir eklenti olduğundan (WooCommerce'in aksine), eklenti satarak para kazanmaya çalışmayacağız. Bir süredir oluşturmak istediğimiz potansiyel bir eklentiyi tartışıyoruz (ve çekirdekte olmaması mantıklı), ancak odağımızı eklentilere kaydırmayı planlamıyoruz. Bu esas olarak topluluk odaklı olacaktır.

      – Birisinin popüler bir eklenti oluşturmasına gelince, bu mümkündür (ve bunun gerçekleşmesini umuyoruz!) ancak uzun vadeli yol haritamızla çelişen hiçbir şeyin piyasaya sunulmadığından emin olacağız. Yol haritası gönderimizde her şeyi ayrıntılı olarak açıklamadık, ancak Beaver Builder ile burada bahsettiğimizden çok daha fazlasını yapmak istediğimizi söylemek yeterli. Birisinin bizim aklımıza gelmeyen bir şey yapan bir eklenti oluşturup popüler olması mümkündür. Bu durumda, onların katkısı olmadan bu özelliğin Beaver Builder'a hiçbir şekilde girmemiş olabileceğinden, bunun için ödüllendirilmeleri gerektiğini düşünüyorum.

      – Yeterli gelir sağlayan niş uzantılara gelince, geliştiricilerin en azından ortaya çıkabilecek hataları düzeltmesini istiyoruz. Destekle biz ilgileneceğiz, dolayısıyla orada herhangi bir sorun olmamalı. Ancak, şartlar ve koşullarımızda eklentileri "terk eden" geliştiricilerle nasıl ilgileneceğimizi zaten tartışmıştık. Henüz tam olarak emin değiliz, ancak topluluğu asla bekletmeyeceğiz ve böyle bir durumda eklentileri benimsemek zorunda kalabiliriz.

      Endişelerinizi dile getirdiğiniz için tekrar teşekkür ederiz ve aklınıza başka bir şey gelirse bize bildirmekten çekinmeyin. İnsanların bu konuda ne söyleyeceğini görmek için bir pazar yeri oluşturmadan önce bu yazıyı yazmaya karar verdik, bu harika!



      • Skyler , 11 Ağustos 2015, 12:46

        Bunlar iyi noktalar ve ben hep kazan-kazan taraftarıyım. Bununla birlikte, yol haritasının/çekirdeğin, geliştirici tarafından son teknolojiyle detaylandırılan yeni trendlere, genellikle erken aşamada bir eklenti, uzantı olarak ortaya çıkan trendlere dayalı olarak uyum sağlayabilme yeteneğine büyük değer veriyorum. , modül ve hatta bir hack.
        Bu süreç, ikinci öncelikli pazar yeri olması gereken bir pazar yeri ile çıkar çatışması nedeniyle geciktirilebilir. İyi kod için ödeme yapmaktan çok mutluyum (kanıtlandığı gibi), ancak çekirdeğe benimsenmeleri gerektiğinde temel özellikler için fazladan ödeme yapmamayı tercih ederim.



        • Justin Busa 11 Ağustos 2015 15:24

          Katkılarınız için teşekkürler Skyler! Bu da iyi bir nokta. Pazar üzerinde ne kadar kontrol sahibi olmayı planladığımızı düşünürsek bu çok sık karşılaşılan bir sorun olmayacak. Ancak ne demek istediğinizi anlıyorum, elimizde kristal bir küre yok. Bu, mutlaka tartışıp, konu ortaya çıkarsa ne yapmayı planladığımıza karar vermemiz gereken bir nokta. Tekrar teşekkürler!



  5. David Waumsley 11 Ağustos 2015 10:24

    Harika cevap Justin. Sizlerin (hepinizin) bu kararları nasıl rasyonelleştirdiğini görmek beni her zaman rahatlattı. Bundan ne çıkacağını görmek için sabırsızlanıyoruz.



    • Justin Busa 11 Ağustos 2015 10:54

      Teşekkürler David. Bu bizim için yeni bir alan, dolayısıyla katkılarınızı gerçekten takdir ediyoruz!



  6. Dennis , 11 Ağustos 2015, 11:32

    Merhaba Justin,

    Bu yazıyı ve yukarıdaki yorumları okuduktan sonra bu beni düşündürdü ve şu anda bu olasılık hakkında ne düşündüğümden gerçekten emin değilim.

    Bir yandan bir pazaryerine sahip olma ve diğer geliştiricileri de dahil ederek gelecekteki olasılıkları genişletme fikri dışarıdan iyi bir fikir gibi geliyor. Öte yandan, sizin ve ekibinizin yaptığının bence harika yanı, kontrolün tamamen sizde olması. Bu bana BB'ye ve çözülen her türlü soruna ve sorunlara çözüm bulunmasına dair tam bir güven veriyor.

    Ayrıca 1 eklenti ve 1 temanın olmasını da seviyorum. Bireysel eklentileri kullanan çok sayıda eklentiye sahip başka bir araç kullanıyorum - tüm çan ve ıslıklarla tam olarak işleyen bir eklentiye sahip olmak için çift haneli eklentilere başladığınızda, bu biraz fazla gelebilir (gerçi anlıyorum / bazılarının benimsediği bu yaklaşıma saygı gösterin). BB'ye eklenen özellikler sağlamak için fazladan 10'dan fazla eklentiyi etkinleştirmeye ihtiyaç duyulduğuna dair bir vizyona sahibim.

    Ayrıca ileriye dönük olarak ekibiniz tarafından çekirdeğe nelerin ekleneceği ve geliştiriciler tarafından oluşturulan eklentiler konusunda kafa karışıklığı yaşanacağını düşünüyorum.

    Şablonlara yönelik bir pazar yerinin bazıları için nasıl işe yaradığını görebiliyorum.

    Kullanıcı seviyesine bağlı olarak eklentilerin ayrı öğeler / paketler / tüm eklentiler halinde sunulması bir seçenek olabilir.

    Diğer bir seçenek de geliştiricilere, BB'ye çok yönlü harika bir katkı sağlayacak bir fikir sunmaları durumunda görev vermeniz olabilir.

    Diğer bir seçenek de, dış geliştiriciler tarafından oluşturulan ve çok özel bir kullanıcı durumu için yararlı olan çok spesifik/uzman entegrasyonlara sahip olmak olabilir.

    Tüm bu durumlarda mali durumların nasıl işleyeceğini bilmiyorum.

    Aklımdan geçen sadece birkaç düşünce...



    • Justin Busa 11 Ağustos 2015 15:09

      Selam Dennis,

      Haber verdiğiniz için teşekkürler! Burada gerçekten çok iyi geri bildirimler alıyoruz ve bunun genel Beaver Builder deneyimini etkileyebileceğine dair bazı endişelerin olduğunu anlıyoruz. Bu kesinlikle bozulmadan kalmasını istediğimiz bir şey; bu nedenle pazar ortamının nasıl görünebileceğine ilişkin nihai kararları vermeden önce tüm görüşleri çok ciddi bir şekilde değerlendiriyoruz.

      Bence bir pazaryeri yapmayı planlama şeklimiz yine de kontrolün tamamen bizde olmasını sağlayacaktır. Kesinlikle her şeyin sunulabileceği açık bir pazar yeri olmayacak. Gönderilen eklentilerin tarafımızca yapılan tam kalite incelemesinden geçmesi gerekir. Bir şey tam olarak eşit değilse, büyük olasılıkla geliştiricilere geri bildirimde bulunacağız ve onaylanmadan önce sorunları düzeltmelerine izin vereceğiz. Yani, hepsi bizim onay mührümüze sahip olacağından, pazardaki ürünlerde standart BB ürünleriyle aynı düzeyde güvene sahip olabilmelisiniz. Birisi zaten BB için bir eklenti oluşturup bunu ThemeForest gibi bir sitede satabilir, ancak bu resmi bir eklenti olarak kabul edilmez.

      Ek BB özellikleri elde etmek için birçok eklentiyi etkinleştirme açısından, bu gerçekten yalnızca neye ihtiyacınız olduğuna bağlı olacaktır. Temel şeyler sizin için iyi çalışıyorsa, muhtemelen herhangi bir eklentiye ihtiyacınız olmayacaktır. Ancak BB'yi genişletmek istiyorsanız yalnızca belirli bir site için gerekenleri yükleyebilirsiniz. Örneğin, bu sitede 7 AffiliateWP eklentimiz, 6 bbPress eklentimiz ve 7 WooCommerce eklentimiz var, ancak yalnızca 1 GravityForms eklentimiz var. Eklentiler söz konusu olduğunda, her şey belirli bir site için ne yapmaya çalıştığınıza bağlıdır ve iyi kodlandıkları sürece sayının hiçbir şeyi etkilememesi gerekir.

      Temel oluşturucuda olması gerektiğini düşündüğümüz hiçbir işlevi eklentiye koymadığımızı söyleyeceğim. Sizin gibi biz de, çalışmaya başlamak için şu anda tek bir eklenti kurabilmenizi seviyoruz (premium modüller ve şablonların işlevselliği çok iyi bir şekilde başlangıçta eklentiler olabilirdi).

      Geliştiricileri çekirdeğe ait olabilecek şeyler için görevlendirmek hiç de kötü bir fikir değil. Bir eklenti için bir fikir gönderildiğinde muhtemelen yapacağımız ilk şey, bir şeyin özünde olması gerekip gerekmediğini kendimize sormak olacaktır; dolayısıyla bunu yapmak için geliştiricilerle birlikte çalışmak (tabii ki ücretli) pekala gerçekleşebilecek bir şeydir.

      Son olarak, spesifik/uzman entegrasyonlar konusunda haklı olduğunuzu düşünüyorum. BB zaten pek çok genel kullanım durumunu kapsadığı için (hala üzerinde çalışmamız gereken birkaç tane daha var) çokça göreceğimizi tahmin ettiğim şey bu.

      Girişiniz için tekrar teşekkür ederiz!



  7. Jason 11 Ağustos 2015, 11:48

    Bu fikre bayıldım, sabırsızlanıyorum!



    • Justin Busa , 11 Ağustos 2015, 15:10

      Teşekkürler Jason!



  8. John Roberts , 11 Ağustos 2015, 16:00

    Başkasını bilmem elbette ama bu beni hem kıkırdatıyor hem de tedirgin ediyor. Kapitalizmi seviyorum ama korkunç çekirdek erimesinden korkuyorum. Pek olası değil eminim…..ama yine de korkuyorum.

    Bıyıklı kötü adam, ana yol haritasının dışında bir ara sokakta sinsice dolaşıyor, ellerini birbirine sürtüyor, turta deliğinden alçak, manyak bir hırıltı yayılıyor, bir eliyle ek eşyaları ortaya çıkarmak için trençkotunu açıyor, diğeri ise beni öne çağırıyor.

    Korkma, yaklaş dostum, bunları isteyeceksin, bunlara İHTİYACIN olacak…yaklaş, işte bu kadar……yaklaş.

    Sanırım Dr Who'nun buna benzer bir bölümünü görmüştüm.

    Bekleyemiyorum.



    • Justin Busa , 12 Ağustos 2015, 9:31

      John, bu muhtemelen internette uzun zamandır okuduğum en iyi yorum! Çekirdek erimesini önlemek ve bıyıklı kötü adamı uzakta tutmak için elimizden geleni yapacağız.



  9. Johan Falk , 14 Ağustos 2015, 04:30

    Merhaba Justin

    Kesinlikle ilgileniyoruz ve eğer doğru yapılırsa bunun iyi bir hamle olduğunu düşünüyorum. Eklentiyi temiz tutmaya ve şişirmemeye yardımcı olabilir, ancak yine de tam bir site kurulumu elde etmek için günümüzde harici bir widget bulması veya özel bir modül oluşturması gereken daha spesifik web sitesi türlerine daha iyi hizmet verme fırsatını verebilir.

    Az önce size bu konudaki bazı düşüncelerimizi içeren bir e-posta gönderdik.



    • Justin Busa 14 Ağustos 2015, 8:49

      Teşekkürler Johan. E-postanızı yeni gördüm. Birazdan cevap vereceğim.



  10. Carlos Garcia 15 Ağustos 2015 21:12

    Bu pazar fikrine kesinlikle bayılıyorum; iyi bir kalite kontrolü ve her ürünü değerlendirecek bir inceleme sistemi olduğu sürece kunduz deneyimini daha da zenginleştirecek!

    Birden fazla alt site için eklentilerin kullanılabilir olmasını sağlayacak Çoklu Site yapılandırmasını kullanan müşteriler için aklınızda ne olduğunu bilmek istiyorum. Açıkçası sınırsız bir site lisansı bu senaryoyu kapsayacaktır ve Pro ve Ajans lisanslarına sahip olduğunuzda mantıklı olan fiyat kademesi seçeneklerinde bunun dikkate alınmasını öneririm.

    Farklı bir kayda göre, uzun vadeli düşünürseniz bu biraz korkutucu olabilir; örneğin, bugün harika çalışan ancak bir veya iki yıl içinde birkaç kunduz güncellemesinden sonra bozulacak bir eklenti yüklersem, çünkü [üçüncü taraf] geliştirici eklentiyi desteklemeyi bıraktı, ne beklemeliyim?



    • Robby McCullough , 17 Ağustos 2015, 10:01 am

      Merhaba Carlos. Doğrusunu söylemek gerekirse bu bizim de endişemiz. Hala ayrıntılar üzerinde çalışıyoruz ancak geliştiricileri eklentilerini sürdürmeye teşvik edecek birkaç fikrimiz var. Yine de herhangi bir yazılım parçasını seçerken bu akılda tutulması gereken iyi bir şeydir.



  11. chrisshoward 18 Ağustos 2015, 20:40

    Tamamen 70/30 (geliştirme/BB) gelir paylaşımından yanayım. Bundan daha azı geliştiricinin çabasını yeterince ödüllendirmez. Ve eklentilerini diğer pazar yerlerinde bulundurmanın kesinlikle bir cezası yok!

    Bence Woo'nunki gibi 50/50 adil değil. Yüzde 50 kazanmak için ne yapıyorlar? Sadece büyük bir pazara sahip olmaktan faydalanıyorlar, bu oldukça normal bir uygulama olmasına rağmen, geliştirici için değil, para için bu işin içinde oldukları anlamına geliyor. Bana %50'nin çoğunlukla birisinin eklentisini satmanın maliyetini karşılamak için olduğunu söyleyemezler.

    BB, adil bir pazar sağlayarak sadık ve (BB'nin) ücretsiz tanıtımını sağlayan geliştiriciler kazanır. Ve bu paradan daha değerli.

    Bu nedenle, umarım piyasaya para kazanma şansı olarak bakmıyorsunuz ve bunun yerine BB'nin zihin payını ve pazar payını büyütmenin bir yolu olarak görüyorsunuz.



    • Justin Busa 19 Ağustos 2015, 08:59

      Katkılarınız için teşekkürler Chris! Bölünmeyi tartışmamış olsak da, bunun 50/50 olacağından oldukça şüpheliyim. Ek gelir güzel olsa da, buna kesinlikle daha fazla insanın Beaver Builder için geliştirme yapmasını sağlamanın bir yolu olarak bakıyoruz, dolayısıyla endişelenmenize gerek yok

      WooCommerce ile ilgili olarak, resmi uzantılar (ve pazarlama, barındırma ve güncellemeler) için destek sağlıyorlar, bu da geliştiriciler için büyük bir avantaj. Müşterilerin temel oluşturucu için aynı özel desteği almalarını sağlamak amacıyla destek de sağlayacağız.



  12. Mart 19 Ağustos 2015, 08:41

    Beaver için bir pazar yeri HARİKA bir fikir. Ancak yukarıda da belirtildiği gibi kalite kontrol anahtardır. Justin'in ortaya attığı "sertifikalı eklenti" etiketi fikrine kesinlikle katılıyorum ve ayrıca WooCommerce ve Ürün Satıcısı eklentisinin bu işi yapacağından eminim!



    • Justin Busa 19 Ağustos 2015 09:06

      Teşekkürler Marc! Piyasada herhangi bir çalışma yapmadan önce bu gönderiyi yapmamızın nedenlerinden biri de geri bildirim almaktı. Herkesin endişelerini dinledikten sonra kalite kontrol kesinlikle öncelik listemizin başında yer alacak



  13. JATA , 20 Ağustos 2015, 17:09

    Bunu seviyorum. Reddit gibi bir sıralama sistemi görmeyi çok isterim. (en güncel, en popüler haftalık/aylık/tüm zamanlar, yeni) böylece ne kadar küçük olursa olsun herhangi bir modül görünürlük elde edebilir. Ayrıca öne çıkan bir modül blog yazısı da harika olurdu. Bazı şeyleri geliştirmekten mutluluk duyardım ama bunlar çok temel projeler olurdu



    • Robby McCullough , 20 Ağustos 2015, 18:54

      Bu harika bir fikir. Geri bildirimin için teşekkürler Jata!



  14. Tfen 20 Ağustos 2015, 22:14

    Tüm düzen seçenekleri, isteğe bağlı bir iletişim düğmesi ve rol ve xprofile bilgilerine ilişkin filtreleme dahil olmak üzere, BuddyPress üyeleri üzerinde çalışan gönderi modülünün bir kopyasını zaten geliştirdik. Çok fazla iş vardı. Bunun için bir pazar ve pazar yeri varsa, onu sürdürmeyle ilgili geliştirme süresi/maliyetinin bir kısmını dengelemeye yardımcı olmak için bunu yapmaktan memnuniyet duyarım.



    • Justin Busa 21 Ağustos 2015 09:57

      Harika, Tfen! Şu anda hala planlama aşamasındayız ve pazarın ne zaman başlayacağını öğrenmeye yaklaştığımızda muhtemelen bir blog yazısı yayınlayacağız. Buna dikkat edin ve zamanı geldiğinde bizimle iletişime geçin, böylece tartışabiliriz.



  15. Athlone Harris-Compton , 20 Ağustos 2015, 23:48

    Herkesten okuduklarım hoşuma gidiyor, biraz düşündürecek şeyler. Bunu nasıl detaylandıracağınızı ve ortaya çıkaracağınızı görmek ilginç olacak. Beaver Builder gerçek ve sağlam bir ekosistem haline geliyor.



    • Justin Busa 21 Ağustos 2015, 9:58

      Ben de Athlone. Düşünmek için kesinlikle iyi bir besin ve bazı zor kararlar almamıza yardımcı oluyor. Erkenden bu kadar çok geri bildirim almanın birçok faydası oldu!



  16. Blaine Wilkerson , 6 Eylül 2015, 8:04

    Blog yazarlarının ve blog koçlarının desteğini kazanmak ister misiniz? (Cidden)

    E-posta katılım modülü için şablonlar oluşturun.

    Kendi tasarımımızı yapabileceğimizi biliyorum. Ancak işin püf noktası, blogcuların ve işletme sahiplerinin bir sayfa veya gönderi kadar kolaylıkla özelleştirebilecekleri bir şey yaratmaktır.

    Şablon seç>>Resmi yükle>>Metni Değiştir>>E-posta API'sine bağlantı>>Düğme Metni>>Kaydet>>Resmi elde edersiniz

    Bir şirketin "schThrive schThemes" ile kafiyeli olan belirli bir "Potansiyel Müşteriler" eklentisine benzer bir şey düşünün

    Zaten Genesis'in kullanımını kolaylaştırdınız; bu arada harika bir hareket. Bu yüzden…

    …blogcuların herhangi bir sayfaya veya yazıya kendi tercihlerini eklemelerini kolaylaştırırsanız….

    … smaç.

    BTW - Dün gece nihayet BB'yi bir müşteri sitesinde test ettim. Kulağa hoş geliyor ama kendimi sürekli gülümserken buldum. Tanıdığım her blog yazarına ve girişimciye Beaver Builder'ı öneriyorum.

    Şu anda tasarımın birinci öncelik olmadığının farkındayım. Ama amaca yardımcı olmak için biraz zaman ve tasarımla katkıda bulunmaya hazırım.

    Benden çok yakında bir e-posta bekleyin.

    Ve böylesine muhteşem bir araç yarattığınız için teşekkür ederiz. Bu, tüm yıl boyunca keşfettiğim ilk yararlı "parlak şey".



    • Robby McCullough , 8 Eylül 2015, 09:45

      Merhaba Blaine! Nazik sözleriniz için çok teşekkür ederim. Bunu kesinlikle aklımızda tutacağız. Dileğinizin gerçekleşebilmesi için şablon tekliflerimizde ve bazı yepyeni şablonlarda bir güncelleme planlıyoruz!



  17. Jorge De La Garza , 27 Eylül 2015, 16:37

    pazar yeri, Beaver Builder'ın yeni özellikler eklemeyip pazara bırakacağı anlamına mı gelir? VC'den geçiş yapmayı düşünüyorum



    • Justin Busa 29 Eylül 2015, 09:50

      Merhaba Jorge! Pazar yayındayken bile kesinlikle yeni özellikler ekleyeceğiz. Bu esas olarak üçüncü taraf geliştiriciler için olacaktır.



  18. Jory Hogeveen 6 Mart 2020 05:01

    Kulağa harika geliyor ama bunun 2015'te yayınlandığını görüyorum. Şu ana kadar herhangi bir durum güncellemesi var mı?



Bültenimiz

Bültenimiz kişisel olarak ayda bir kez yazılmakta ve gönderilmektedir. En azından sinir bozucu veya spam içerikli değil.
Söz veriyoruz.

Bültene Katılın

Beaver Builder'ı Bugün Deneyin

Beaver Builder