Sitemap Comutați la meniu

Piața Beaver Builder

Publicat: 2015-08-11

25% reducere la produsele Beaver Builder! Grăbește-te vânzarea se încheie... Mai mult!

beaver-builder-marketplace
  • Constructor de castori

Piața Beaver Builder

Una dintre întrebările pe care le primim în mod regulat de la dezvoltatori este dacă vom construi sau nu o piață de suplimente pentru Beaver Builder (este, de asemenea, o solicitare populară de caracteristici). Am ezitat inițial să facem acest lucru, dar având în vedere interesul recent al diverșilor membri ai comunității, am decis să mergem pentru asta!

Iată o privire la gândurile noastre despre construirea unei piețe pentru Beaver Builder și la planurile noastre pentru a realiza acest lucru.

Avem nevoie de ajutorul tău!

Pentru a face acest lucru, vom avea nevoie de ajutorul tău! Construirea unei piețe nu va fi știință rachetă, dar nu va fi nimic fără contribuții din partea membrilor uimitoarei comunități de dezvoltatori Beaver Builder.

Sigur, avem câteva idei pentru lucruri pe care le-am putea construi și care au sens ca suplimente, dar construirea de suplimente nu este în prezent obiectivul nostru. Avem multe pe foaia de parcurs și nu vrem să ne abatem de la asta. În schimb, vă căutăm pentru a furniza carnea și cartofii pieței.

Încă ne dăm seama de multe despre asta, dar știm că vrem să lansăm ceva mai târziu în acest an, cu suplimente de la contribuatorii timpurii. Dacă sunteți interesat să dezvoltați și să vindeți suplimente pentru Beaver Builder, vă rugăm să luați legătura cu mine la justin [at] fastlinemedia [dot] com, astfel încât să putem evalua cât de mult interes există de fapt pentru acest lucru.

Detaliile

După cum am spus, încă ne dăm seama de multe despre acest lucru, dar există o mână de detalii asupra cărora ne-am decis deja. Toate acestea se pot schimba, dar sunt destul de aproape de ceea ce ne dorim să avem.

Ce soluție de piață veți folosi?

Site-ul web Beaver Builder este construit pe WooCommerce, o mână de extensii WooCommerce și un API personalizat pentru licențiere/actualizări. Ca atare, este logic să folosiți extensia oficială WooCommerce pentru piețe, Furnizori de produse.

Acest lucru ne va permite să integrăm strâns piața în experiența de plată existentă a Beaver Builder, fără a fi nevoie să o codificăm de la zero. Furnizorii de produse vin și cu coduri scurte puternice care ne vor permite să oferim dezvoltatorilor statistici pentru vânzările de suplimente în zona lor de cont.

Ce poate fi trimis pe piață?

În afară de cel mai evident tip de supliment, modulele, vom facilita și trimiterea pachetelor de șabloane pe piață sub forma unui plugin. Suntem deschiși la sugestii, așa că anunțați-ne dacă aveți o idee pentru un supliment care îmbunătățește Beaver Builder și nu este un modul sau un șablon și îl vom lua în considerare.

În ceea ce privește ceea ce nu poate fi trimis, probabil ne vom ocupa de asta de la caz la caz până când acesta va fi pus în funcțiune. Spune-ne la ce te gândești înainte de a investi prea mult timp în el, astfel încât să te putem anunța dacă este aprobat sau nu.

Cum vor fi gestionate asistența și actualizările?

Clienții care achiziționează suplimente de pe piață vor avea acces la același suport remarcabil pentru întrebările de pre-vânzare și utilizarea generală a produsului pe care îl primesc în prezent clienții Beaver Builder. În plus, vom găzdui toate suplimentele pe serverul nostru de actualizări și vom lansa versiuni noi pe măsură ce acestea devin disponibile pentru clienții licențiați.

Remedierea erorilor și îmbunătățirea funcțiilor va fi responsabilitatea exclusivă a dezvoltatorului suplimentului. De orice altceva ne vom ocupa.

Cum va fi decis prețul?

Pentru a standardiza lucrurile și a le menține echitabile în rândul dezvoltatorilor și clienților, cel mai probabil vom adopta o structură de prețuri pe niveluri similară modului în care WooCommerce o gestionează. Practic, vom defini o mână de puncte de preț și suplimente de găleată în cele în funcție de cât de implicate sunt.

Suplimentele vor fi disponibile și ca serviciu de abonament pentru un an de asistență și actualizări, la fel ca Beaver Builder. Considerăm că acest model le va oferi dezvoltatorilor mai multe stimulente pentru a-și menține și actualiza suplimentele, spre deosebire de o achiziție unică, care nu este la fel de sustenabilă (sau echitabilă pentru ei) pe o perioadă lungă de timp.

Nu am avut o discuție aprofundată despre prețuri (sau împărțirea veniturilor între dezvoltatori și Beaver Builder), așa că nu știm încă cum arată. Vom implica dezvoltatorii în conversație când va veni momentul.

Când se va deschide?

Nu avem încă o dată fermă de lansare pentru piață, deoarece totul depinde de cât de mult interes există din partea comunității dezvoltatorilor. Dacă există suficient interes și suplimente în curs de dezvoltare, sperăm să fie ceva mai târziu în acest an. Fiți cu ochii pe blogul nostru și pe canalele de rețele sociale, deoarece vom publica actualizări pe măsură ce ne apropiem de lansarea pieței.

Spune-ne ce crezi!

Ce părere aveți despre planurile noastre pentru o piață Beaver Builder? Ești interesat să participi la distracție? Asigurați-vă că ne anunțați în comentariile de mai jos!

Biografia lui Justin Busa

41 comentarii

  1. Russell Jamieson pe 10 august 2015 la 3:38 pm

    Bună Justin,

    Toate acestea sună bine, valorificând pe deplin platforma WooCommerce existentă pentru a face experiența utilizatorului cât mai simplă posibil. Și sunt de acord că modelul de abonament este cea mai bună cale de a merge, având în vedere numărul de părți mobile cu care trebuie să funcționeze orice modul sau plugin.

    În ceea ce privește împărțirea veniturilor, atunci o împărțire directă 50/50 mi s-ar părea echitabilă.

    Interesul meu deosebit ar fi modulele suplimentare pentru formularele de înscriere/integrarea API cu răspuns automat: (Aweber, Infusionsoft, MailChimp, SendReach, MadMimi etc.) pentru utilizare pe pagini de comprimare sau pagini de vânzare în mai multe etape (de exemplu, copie de vânzare cu butonul de cumpărare, apoi captura de e-mail/nume, apoi plata)

    Cu respect
    Russell



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 8:31

      Mulțumesc pentru contribuție, Russell! În prezent, avem integrări cu răspuns automat, așa că cineva ar putea folosi asta pentru a construi ceva mai robust (ne place să păstrăm lucrurile simple). Idei grozave!



  2. thewordpresschick pe 10 august 2015 la 5:33 pm

    Felicitări!!!
    Așa de încântat pentru voi băieți.

    Și vorbesc deja cu Jon Perez (o ființă umană minunată și un prieten foarte bun) despre colaborarea la câteva lucruri pe care să le prezint pe piață.

    Ține-mă la curent cu privire la lansare sau orice ai nevoie pentru a da cuvântul, bucuroși să-mi fac partea!
    Kim



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 8:35

      Mulțumesc, Kim! Ne-ar plăcea să vă avem pe tine și pe Jon la bord! Cu siguranță vă vom ține la curent. Nu ezitați să luați legătura dacă aveți nevoie de îndrumări sau doriți să discutați despre asta.



  3. Edward pe 10 august 2015 la 21:47

    Aș dori să trimit șabloane pe piață pentru început.



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 8:37

      Grozav, Edward! Fii atent pentru mai multe informații despre asta. Cel mai probabil, vom face un tutorial odată ce va începe acest lucru despre cum să vă trimiteți șabloanele ca plugin (poate un fel de exportator).



  4. David Waumsley pe 11 august 2015 la ora 5:34

    Am dat două voturi pentru asta. Singurul meu gând de atunci era cât de tare ar fi să ai lucruri noi strălucitoare. Modulele au fost interesul meu.

    De atunci, Beaver Builder a adăugat module și a apărut foaia de parcurs. Munca grozavă depusă de echipa BB mi-a evaporat dorința inițială de mai mult, dar până acum câteva momente voturile mele erau încă în picioare.

    Acum mă trezesc puțin preocupat de un potențial conflict de interese. Cu ceva de genul Woocommerce știm înțelegerea. Produsul principal este oferit gratuit iar banii provin din extensii.

    Aici îmi imaginez dacă cineva creează o extensie populară nu poate merge pe foaia de parcurs Beaver Builder. Dacă cineva creează o extensie de nișă, ar exista venituri suficiente pentru ca dezvoltatorul să continue sprijinul?

    Nu știu absolut nimic despre logistica asta, dar m-am gândit să intervin oricum.



    • Ed pe 11 august 2015 la 8:42 am

      Cred că ai ridicat un punct bun David. Personal, sunt întotdeauna preocupat de stabilitatea, suportul și întreținerea software-ului din afacerea mea. Ca urmare, încercăm să rămânem cu dezvoltatori dovediți și companii mature ori de câte ori este posibil.

      Gândindu-ne la modelul WordPress, nucleul și pluginurile sunt gratuite, cu suport care nu este neapărat garantat. Pluginurile premium sunt apoi disponibile pentru cei care doresc să plătească taxa adăugată. În acest caz, dezvoltatorul se asigură că viitorul rămâne ferm și clar pentru clienții lor.

      Pe măsură ce am citit postarea lui Justin, mi-am dat seama de preocuparea lui valabilă de a stimula dezvoltatorii să-și mențină suplimentele. Poate că această sugestie ar putea fi o posibilă soluție:

      Deoarece The Beaver are pluginul de bază acoperit cu pluginurile sale gratuite și premium, care au personal pentru a le susține, menține și îmbunătăți (foaia de parcurs). Ce se întâmplă dacă piața de suplimente ar fi tratată ca „Kickstarter”.

      Un dezvoltator ar pregăti o viziune simplă pentru supliment, iar oamenii ar promite o anumită sumă pentru a realiza acest lucru. Dacă totalul gajului atinge un anumit număr, dezvoltatorul ar face acest lucru să se întâmple.

      În acest fel, The Beaver ar putea revizui fiecare supliment „finanțat” și poate participa în calitate de coordonator al pluginurilor principale și al foii de parcurs ale acestora, precum și un control al calității codului atunci când este scris. După acceptare, The Beaver va accepta sprijinul, întreținerea și îmbunătățirea viitoare. În consecință, The Beaver ar lua procentul „A” de la Kickstarter, iar dezvoltatorul ar lua procentul „B”.

      După Kickstarter, noii adoptatori ai suplimentului ar plăti pentru a-l folosi. Din acest venit, The Beaver ar lua procentul „X”, iar Dezvoltatorul ar lua procentul „Z” drept redevență pentru munca lor. În funcție de cine a făcut suportul, întreținerea și îmbunătățirea continuă, „X” și „Z” vor fi modificate pentru a favoriza The Beaver dacă o face sau favorizează Dezvoltatorul dacă el/ea o face.

      În orice caz, acest proces ar ajuta la asigurarea calității codului, a coordonării cu evoluțiile foii de parcurs și a implicării utilizatorului/dezvoltatorului. Utilizatorii puteau trimite cereri, iar dezvoltatorii pot pregăti o soluție. Când este finanțat pentru a acoperi proiectarea, dezvoltarea și aprobarea de la The Beaver, va fi codificat.

      Dacă dezvoltatorul se stinge și nu termină, Beaver ar putea să o facă, să o dea unui alt dezvoltator sau să o anuleze și să returneze angajamentele înapoi comunității de utilizatori.

      Doar un gând. Cred că s-ar putea să fi băut puțin prea multă cafea în dimineața asta...

      Pace afară.

      Ed



      • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 9:07

        Ed, ăsta e un concept fantastic! Nu sunt sigur dacă acest lucru ar fi fezabil din punct de vedere logistic (cel puțin la început), deoarece încercăm să păstrăm acest lucru simplu, dar cu siguranță este ceva de luat în considerare. Ceea ce îmi place cel mai mult este natura de „previzualizare” a acestei idei, deoarece le-ar permite altora să interacționeze cu suplimente înainte ca acestea să fie efectiv lucrate. Mulțumesc pentru intrare!



      • David Waumsley pe 11 august 2015 la ora 9:56

        E o idee al naibii de inteligentă, Ed. Îmi cresc consumul de cafea.



      • Robby McCullough pe 11 august 2015 la ora 9:57

        Ed, asta e o idee/model foarte interesantă. Mulțumesc mult pentru împărtășire. Acesta este motivul pentru care am vrut să publicăm această postare pe blog, astfel încât să putem auzi idei/feedback din partea comunității Beaver Builder cu privire la cea mai bună modalitate de a implementa o piață.

        Preocupările exprimate aici o reflectă pe ale noastre. Este foarte important pentru noi ca acest efort să ofere valoare atât potențialilor dezvoltatori, cât și utilizatorilor Beaver Builder. Nu avem nicio intenție de a „atenua” software-ul de bază și de a muta funcționalitatea în suplimente plătite. În schimb, credem că o piață va fi o modalitate excelentă de a se extinde pe Beaver Builder, asigurându-ne în același timp că software-ul de bază este ușor și ușor de utilizat. Avem o mulțime de idei pentru module și șabloane care sunt prea specifice pentru a fi incluse în pluginul de bază, dar ar fi suplimente grozave!



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 9:01

      Îți mulțumesc că ți-ai exprimat îngrijorările, David! Cred că acestea sunt puncte valide pe care trebuie să le luăm în considerare dacă acest lucru va avea succes și nu va degrada experiența actuală a clienților Beaver Builder. Iată părerile mele despre asta...

      – Deoarece Beaver Builder este un plugin plătit (spre deosebire de WooCommerce), nu vom încerca să facem bani prin vânzarea de suplimente. Am discutat de ceva vreme despre un potențial supliment pe care ne-am dori să îl construim (și are sens să nu îl avem în nucleu), dar nu intenționăm să ne concentrăm asupra suplimentelor. Acest lucru va fi condus în principal de comunitate.

      – În ceea ce privește cineva care creează un supliment popular, acest lucru este posibil (și sperăm că se va întâmpla!), dar ne vom asigura că nimic nu este trimis pieței care să intre în conflict cu foaia noastră de parcurs pe termen lung. Nu am precizat totul în postarea noastră cu foaia de parcurs, dar este suficient să spunem că sunt mult mai multe lucruri pe care am dori să facem cu Beaver Builder decât am menționat acolo. Este posibil ca cineva să creeze un supliment care face ceva la care nu ne-am gândit și devine popular. În acest caz, cred că ar trebui să fie recompensați pentru asta, deoarece fără contribuția lor, este posibil ca această caracteristică să nu fi ajuns niciodată în Beaver Builder în nicio calitate.

      – În ceea ce privește extensiile de nișă care generează suficiente venituri, cerem doar ca cel puțin dezvoltatorii să remedieze eventualele erori care pot apărea. Ne vom ocupa de asistență, așa că nu ar trebui să apară probleme acolo. Cu toate acestea, am discutat deja despre modul în care vom trata dezvoltatorii care „abandona” suplimentele în termenii și condițiile noastre. Încă nu suntem siguri, dar nu vom lăsa niciodată comunitatea suspendată și ar putea fi nevoiți să adoptăm suplimente dacă se întâmplă acest lucru.

      Vă mulțumim încă o dată pentru că ne-ați exprimat îngrijorările și nu ezitați să ne anunțați dacă vă vine altceva în minte. Am decis să scriem această postare înainte de a construi o piață pentru a vedea exact ce au de spus oamenii despre ea, așa că este grozav!



      • Skyler pe 11 august 2015 la ora 12:46

        Acestea sunt puncte bune și sunt cu toții în favoarea unui câștig-câștig. Cu toate acestea, pun foarte multă preț pe capacitatea foii de parcurs/nucleu de a se adapta pe baza noilor tendințe care sunt dezvoltate de dezvoltator la vârf, tendințe care apar de obicei în stadiu incipient ca un plugin, extensie. , modul sau chiar un hack.
        Acest proces ar putea fi întârziat de un conflict de interese cu ceea ce ar trebui să fie o piață prioritară. Sunt mai mult decât fericit să plătesc pentru un cod bun (după cum este demonstrat), dar prefer să nu plătesc suplimentar pentru caracteristicile cheie atunci când ar trebui să fie adoptate în nucleu.



        • Justin Busa pe 11 august 2015 la 15:24

          Mulțumesc pentru contribuție, Skyler! Este și un punct bun. Cred că, cu cât de mult control intenționăm să avem asupra pieței, nu va fi o problemă care apare foarte des. Totuși, înțeleg ce vrei să spui, nu avem o minge de cristal. Acesta este un punct pe care cu siguranță trebuie să îl discutăm și să decidem ce intenționăm să facem dacă apare problema. Mulțumesc din nou!



  5. David Waumsley pe 11 august 2015 la ora 10:24

    Excelent răspuns Justin. Sunt întotdeauna liniștit de modul în care (toți) raționalizați aceste decizii. Aștept cu nerăbdare să vedem ce iese din asta.



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la ora 10:54

      Mulțumesc, David. Acesta este un teritoriu nou pentru noi, așa că apreciem foarte mult contribuția!



  6. Dennis pe 11 august 2015 la ora 11:32

    Bună Justin,

    După ce am citit această postare și comentariile de mai sus, m-a pus pe gânduri – și chiar nu sunt sigur ce cred despre perspectiva acum.

    Pe de o parte, ideea de a avea o piață și de a extinde posibilitățile viitoare prin implicarea altor dezvoltatori sună ca o idee bună din exterior. Pe de altă parte, lucrul care cred că este atât de grozav în ceea ce faci tu și echipa este că deții controlul deplin. Acest lucru îmi oferă încredere deplină în BB și în orice probleme care sunt rezolvate și soluții găsite la probleme.

    De asemenea, îmi place că există 1 plugin și 1 temă. Folosesc un alt instrument care are o mulțime de suplimente care folosesc pluginuri individuale – atunci când începi să ajungi la pluginuri cu două cifre pentru a avea un plugin complet funcțional, cu toate clopotele și fluierele, se poate simți puțin (deși înțeleg/ respectă această abordare adoptată de unii). Tocmai am această viziune de a necesita activarea a peste 10 pluginuri suplimentare pentru a oferi funcții suplimentare BB.

    De asemenea, simt că în viitor va exista confuzie cu ceea ce va fi adăugat la nucleu de către echipa dvs. și suplimentele create de dezvoltatori.

    Pot vedea cum o piață pentru șabloane poate funcționa bine pentru unii.

    O opțiune ar putea fi să aveți suplimente disponibile ca articole individuale / pachete / toate suplimentele, în funcție de nivelul de utilizator.

    O altă opțiune ar putea fi să comisionați dezvoltatorii dacă trimit o idee care ar fi o completare excelentă pentru BB.

    O altă opțiune ar putea fi să avem integrări foarte specifice/specializate create de dezvoltatori externi, care au fost utile unui caz de utilizator foarte particular.

    Nu știu cum ar funcționa toate situațiile financiare în toate aceste cazuri.

    Doar câteva gânduri îmi trec prin minte...



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la 15:09

      Hei Dennis,

      Mulțumesc că ai intervenit! Primim feedback foarte bun aici și înțelegem că există anumite îngrijorări că acest lucru ar putea afecta experiența generală a Beaver Builder. Este ceva pe care cu siguranță dorim să îl păstrăm intact, așa că luăm în considerare toate opiniile foarte serios înainte de a lua orice decizie finală cu privire la modul în care ar putea arăta peisajul pieței.

      Cred că modul în care plănuim să facem o piață ne-ar lăsa în continuare controlul total. Cu siguranță nu va fi o piață deschisă unde poate fi trimis orice. Suplimentele care sunt trimise ar trebui să treacă o evaluare completă a calității de către noi. Dacă ceva nu este la egalitate, cel mai probabil le vom oferi dezvoltatorilor feedback și îi vom lăsa să rezolve orice problemă înainte de a fi aprobat. Deci, ar trebui să puteți avea același nivel de încredere în articolele de pe piață ca și lucrurile standard BB, deoarece toate vor avea sigiliul nostru de aprobare. Cineva ar putea deja să creeze un add-on pentru BB și să-l vândă pe un site precum ThemeForest, dar acesta nu ar fi considerat un add-on oficial.

      În ceea ce privește activarea multor plugin-uri pentru a obține funcții BB suplimentare, asta ar depinde într-adevăr doar de ceea ce aveți nevoie. Dacă lucrurile de bază funcționează bine pentru dvs., atunci probabil că nu veți avea nevoie de suplimente. Dar dacă doriți să extindeți BB, atunci puteți instala doar ceea ce este necesar pentru un anumit site. De exemplu, pe acest site avem 7 suplimente AffiliateWP, 6 suplimente bbPress și 7 suplimente WooCommerce, dar doar 1 supliment GravityForms. Când vine vorba de suplimente, totul depinde de ceea ce încerci să faci pentru un anumit site și atâta timp cât sunt bine codificate, numărul nu ar trebui să afecteze nimic.

      Voi spune că nu punem nicio funcționalitate care credem că ar trebui să fie în constructorul de bază într-un add-on. La fel ca și dvs., ne place faptul că în prezent puteți instala un singur plugin pentru a începe și a rula (funcționalitatea modulelor și șabloanelor premium ar fi putut fi foarte bine suplimente inițial).

      Încadrarea dezvoltatorilor pentru lucruri care ar putea aparține de bază nu este deloc o idee rea. A ne întreba dacă ceva ar trebui să fie în nucleu este probabil primul lucru pe care îl vom face atunci când o idee este trimisă pentru un supliment, așa că lucrul cu dezvoltatorii pentru a face acest lucru (plătit desigur) este ceva care se poate întâmpla foarte bine.

      În fine, cred că ai dreptate în ceea ce privește integrările specifice/specialiste. Asta este ceea ce bănuiesc că vom vedea multe, deoarece BB acoperă deja multe cazuri de utilizare generice (mai avem câteva de lucrat).

      Mulțumesc din nou pentru intrare!



  7. Jason pe 11 august 2015 la ora 11:48

    Iubește această idee, abia aștept!



    • Justin Busa pe 11 august 2015 la 15:10

      Mulțumesc, Jason!



  8. John Roberts pe 11 august 2015 la ora 16:00

    Nu știu despre nimeni altcineva, evident, dar asta mă face să chicotesc și să fiu nervos în același timp. Iubesc capitalismul, dar mi-e teamă de temuta prăbușire a miezului. Puțin probabil, sunt sigur... dar încă îmi este frică.

    Nenorocitul cu mustaciu care se furișează pe o alee din afara foii principale, frecându-și mâinile, un mârâit maniac care iese din gaura lui pentru plăcintă, o mână își deschide trenciul pentru a dezvălui articole suplimentare, cealaltă făcându-mi semn înainte.

    Nu te teme, vino mai aproape prietene, vei dori astea, vei avea nevoie de acestea... mai aproape, asta e... mai aproape.

    Cred că am văzut un episod din Dr Who așa.

    Nu pot aștepta.



    • Justin Busa pe 12 august 2015 la ora 9:31

      John, acesta este probabil cel mai bun comentariu pe care l-am citit pe internet de ceva timp! Vom face tot posibilul să evităm căderea miezului și să-l ținem la distanță pe ticălosul cu mustaciu.



  9. Johan Falk pe 14 august 2015 la ora 4:30

    Bună Justin

    Suntem cu siguranță interesați și cred că este o mișcare bună dacă este făcută corect. Ar putea ajuta la menținerea pluginului curat și să nu fie umflat, dar totuși să ofere posibilitatea de a servi mai bine tipuri mai specifice de site-uri web care astăzi ar trebui să găsească un widget extern sau să construiască un modul personalizat pentru a obține o configurare completă a site-ului.

    Tocmai ți-am trimis un e-mail cu o parte din gândurile noastre despre asta.



    • Justin Busa pe 14 august 2015 la ora 8:49

      Mulțumesc, Johan. Tocmai ți-am văzut e-mailul. Voi răspunde în scurt timp.



  10. Carlos Garcia pe 15 august 2015 la 21:12

    Îmi place absolut această idee de piață, va îmbogăți experiența castor și mai mult atâta timp cât există un control bun al calității și un sistem de evaluare pentru a evalua fiecare produs!

    Aș dori să știu ce aveți în vedere pentru clienții care folosesc o configurație Multisite, care va face suplimente disponibile pentru mai multe subsite-uri. Evident, o licență nelimitată de site va acoperi acest scenariu și sugerez că acest lucru este luat în considerare în opțiunile de nivel de preț care au sens atunci când aveți licențe Pro și Agency.

    Într-o altă notă, acest lucru este puțin înfricoșător dacă te gândești pe termen lung, de exemplu, dacă instalez un supliment care funcționează grozav astăzi, dar se va întrerupe într-un an sau doi după câteva actualizări ale castorului, deoarece [terțul] dezvoltatorul a încetat pur și simplu să accepte suplimentul, la ce să mă aștept?



    • Robby McCullough pe 17 august 2015 la ora 10:01

      Bună Carlos. Sincer, aceasta este și o îngrijorare a noastră. Încă elaborăm detaliile, dar avem câteva idei care ar trebui să stimuleze dezvoltatorii să-și mențină suplimentele. Totuși, acesta este un lucru bun de reținut atunci când alegeți orice software.



  11. chrishoward pe 18 august 2015 la 20:40

    Sunt tot pentru împărțirea veniturilor 70/30 (dev/BB). Orice mai puțin decât atât nu răsplătește suficient efortul dezvoltatorului. Și cu siguranță nu există penalități pentru a avea suplimentele lor pe alte piețe!

    Cred că 50/50 ca Woo este nedrept. Ce fac ei pentru a câștiga 50%? Ei doar exploatează faptul că au o piață mare, ceea ce, deși este o practică destul de normală, înseamnă că sunt în ea pentru bani, nu pentru dezvoltator. Nu-mi pot spune că 50% este în mare parte pentru a acoperi costul vânzării suplimentului cuiva.

    BB câștigă dezvoltatori care sunt loiali și oferă promovare gratuită (a BB) oferind o piață corectă. Și asta valorează mai mult decât banii.

    Așadar, sper că nu priviți piața ca pe o șansă de a câștiga bani și în schimb o priviți ca pe o modalitate de a crește cota de spirit și cota de piață a BB.



    • Justin Busa pe 19 august 2015 la ora 8:59

      Mulțumesc pentru contribuție, Chris! Deși nu am discutat despre împărțire, mă îndoiesc foarte mult că ar fi 50/50. Deși veniturile suplimentare vor fi bune, ne uităm cu siguranță la asta ca pe o modalitate de a face mai mulți oameni să se dezvolte pentru Beaver Builder, așa că nu vă faceți griji acolo

      În ceea ce privește WooCommerce, oferă suport pentru extensiile oficiale (și marketing, găzduire și actualizări), așa că acesta este un beneficiu imens pentru dezvoltatori. De asemenea, vom oferi asistență pentru a ne asigura că clienții primesc același suport dedicat pentru constructorul de bază.



  12. Marc pe 19 august 2015 la ora 8:41

    O piață pentru Beaver este o idee grozavă. Dar, după cum am menționat mai sus, controlul calității este cheia. Sunt categoric de acord cu ideea unei etichete de „supliment certificat” ridicată de Justin și sunt, de asemenea, sigur că WooCommerce și suplimentul Product Vendor vor face treaba!



    • Justin Busa pe 19 august 2015 la ora 9:06

      Mulțumesc, Marc! O parte din motivul pentru care am făcut această postare înainte de orice lucru pe piață a fost să obținem feedback. Controlul calității va fi cu siguranță în fruntea listei noastre de priorități după ce vom auzi preocupările tuturor



  13. JATA pe 20 august 2015 la 17:09

    Îmi place asta. Mi-ar plăcea să văd un sistem de clasare precum reddit. (fierbinte, top săptămânal/lunar/tot timpul, nou) astfel încât orice modul, oricât de mic, poate obține vizibilitate. De asemenea, o postare pe blog cu modul recomandat ar fi grozav. Aș fi bucuros să dezvolt unele lucruri, dar ar fi proiecte de bază



    • Robby McCullough pe 20 august 2015 la 6:54 pm

      E o idee grozavă. Mulțumesc pentru feedback, Jata!



  14. Tfen pe 20 august 2015 la 22:14

    Am dezvoltat deja o clonă a modulului de postare care funcționează pentru membrii buddypress – inclusiv toate opțiunile de aspect, un buton de contact opțional și filtrarea informațiilor despre rol și xprofile. A fost multă muncă. Dacă există o piață și o piață pentru el, aș fi bucuros să o pun pentru a ajuta la compensarea timpului/costului de dezvoltare asociat întreținerii acestuia.



    • Justin Busa pe 21 august 2015 la ora 9:57

      Minunat, Tfen! Suntem încă în faza de planificare chiar acum și probabil vom lansa o postare pe blog odată ce ne vom apropia de a ști când se va lansa piața. Fii atent la asta și contactează-ne când va veni momentul, ca să putem discuta.



  15. Athlone Harris-Compton pe 20 august 2015 la 23:48

    Îmi place ce citesc de la toată lumea, ceva de gândit. Va fi interesant să vezi cum vei concretiza acest lucru și cum îl vei desfășura. Beaver Builder devine un ecosistem adevărat și solid.



    • Justin Busa pe 21 august 2015 la ora 9:58

      Și eu, Athlone. Cu siguranță o hrană bună de gândit și ne ajută să luăm niște decizii dificile. Obținerea atât de multă de feedback de la început a ajutat foarte mult!



  16. Blaine Wilkerson pe 6 septembrie 2015 la ora 8:04

    Vrei să câștigi sprijinul bloggerilor și antrenorilor de blogging? (Serios)

    Creați șabloane pentru modulul de înscriere prin e-mail.

    Știu că ne putem proiecta singuri. Dar esențialul este crearea ceva ce bloggerii și proprietarii de afaceri îl pot personaliza la fel de ușor ca o pagină sau o postare.

    Alegeți șablonul>>Încărcați imaginea>>Schimbați textul>>Link către API-ul de e-mail>>Text butonului>>Salvați>>Primești imaginea

    Gândiți-vă la ceva similar cu un anumit plug-in „Leads” al unei companii care rimează cu „schThrive schThemes”

    Ai făcut deja Genesis să fie ușor de utilizat — mișcare genială, apropo. Aşa…

    …dacă facilitezi bloggerilor să-și adauge op-ti-urile la orice pagină sau postare….

    … slam dunk.

    BTW – Aseară, am testat în sfârșit BB pe un site client. Sună ciudat, dar m-am trezit zâmbind tot timpul. Recomand Beaver Builder fiecărui blogger și antreprenor pe care îl cunosc.

    Îmi dau seama că designul nu este o prioritate maximă în acest moment. Dar sunt dispus să contribui cu ceva timp și design pentru a ajuta cauza.

    Așteptați-vă un e-mail de la mine foarte curând.

    Și vă mulțumesc că ați creat un instrument atât de grozav de minunat. Este primul „lucru strălucitor” util pe care l-am descoperit tot anul.



    • Robby McCullough pe 8 septembrie 2015 la ora 9:45

      Hei Blaine! Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase. Cu siguranță vom ține cont de asta. Planificăm o actualizare a ofertelor noastre de șabloane, precum și a unor șabloane noi, așa că dorința dvs. s-ar putea îndeplini!



  17. Jorge De La Garza pe 27 septembrie 2015 la 16:37

    ar însemna piața Beaver Builder să nu adauge noi funcții și să-l lase pe piață? Vreau să treacă de la VC



    • Justin Busa pe 29 septembrie 2015 la ora 9:50

      Salut Jorge! Cu siguranță vom adăuga noi funcții chiar și atunci când piața este activă. Acest lucru va fi în principal pentru dezvoltatorii terți.



  18. Jory Hogeveen pe 6 martie 2020 la ora 5:01

    Sună grozav, totuși, văd că asta a fost postat în 2015. Aveți vreo actualizare de stare până acum?



Buletinul nostru informativ

Buletinul nostru informativ este scris personal și trimis aproximativ o dată pe lună. Nu este deloc enervant sau spam.
Promitem.

Alăturați-vă Newsletter-ului

Încercați Beaver Builder astăzi

Beaver Builder