Sitemap Przełącz menu

Rynek konstruktorów bobrów

Opublikowany: 2015-08-11

25% zniżki na produkty Beaver Builder! Pospiesz się, wyprzedaż się kończy... Leń więcej!

beaver-builder-marketplace
  • Budowniczy bobrów

Rynek konstruktorów bobrów

Jednym z pytań, które regularnie otrzymujemy od programistów, jest to, czy będziemy budować rynek dodatków dla Beaver Builder (jest to również popularne żądanie funkcji). Początkowo się wahaliśmy, ale biorąc pod uwagę niedawne zainteresowanie ze strony różnych członków społeczności, zdecydowaliśmy się na to!

Oto nasze przemyślenia na temat budowania rynku dla Beaver Builder i nasze plany, jak to urzeczywistnić.

Potrzebujemy Twojej pomocy!

Aby tak się stało, potrzebujemy Twojej pomocy! Tworzenie rynku nie będzie czymś skomplikowanym, ale nie będzie niczym bez wkładu członków niesamowitej społeczności programistów Beaver Builder.

Jasne, mamy kilka pomysłów na rzeczy, które moglibyśmy zbudować, które miałyby sens jako dodatki, ale tworzenie dodatków nie jest obecnie naszym celem. Mamy wiele na planie działania i nie chcemy od niego odbiegać. Zamiast tego szukamy Ciebie, abyś dostarczał mięso i ziemniaki na rynek.

Wciąż wiele nad tym pracujemy, ale wiemy, że chcemy wypuścić grę jeszcze w tym roku z dodatkami od pierwszych autorów. Jeśli jesteś zainteresowany tworzeniem i sprzedażą dodatków do Beaver Builder, skontaktuj się ze mną pod adresem justin [at] fastlinemedia [dot] com, abyśmy mogli ocenić, jakie faktycznie jest zainteresowanie tym.

Szczegóły

Jak powiedziałem, wciąż wiele nad tym pracujemy, ale jest kilka szczegółów, o których już zdecydowaliśmy. Wszystko może się zmienić, ale jest blisko tego, co chcemy mieć.

Z jakiego rozwiązania rynkowego będziesz korzystać?

Witryna Beaver Builder jest zbudowana na WooCommerce, kilku rozszerzeniach WooCommerce i niestandardowym interfejsie API do licencjonowania/aktualizacji. W związku z tym sensowne jest wykorzystanie oficjalnego rozszerzenia WooCommerce dla rynków, dostawców produktów.

Dzięki temu będziemy mogli ściśle zintegrować platformę handlową z istniejącym systemem realizacji transakcji w Beaver Builder bez konieczności kodowania go od zera. Dostawcy produktów są również dostarczani z potężnymi skrótami, które pozwolą nam dostarczać programistom statystyki dotyczące sprzedaży dodatków w obszarze ich konta.

Co można zgłosić na rynek?

Oprócz najbardziej oczywistego typu dodatków, modułów, ułatwimy także przesyłanie pakietów szablonów na rynek w postaci wtyczki. Jesteśmy otwarci na sugestie, więc daj nam znać, jeśli masz pomysł na dodatek usprawniający Beaver Builder, a nie będący modułem lub szablonem, a my go rozważymy.

Jeśli chodzi o to, czego nie można przesłać, prawdopodobnie będziemy rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie, dopóki sprawa nie zostanie uruchomiona. Daj nam znać, co rozważasz, zanim zainwestujesz w to zbyt dużo czasu, abyśmy mogli poinformować Cię, czy zostało to zatwierdzone, czy nie.

Jak będzie obsługiwana pomoc techniczna i aktualizacje?

Klienci, którzy kupią dodatki na rynku, będą mieli dostęp do tej samej wyjątkowej pomocy w zakresie pytań przedsprzedażowych i ogólnego korzystania z produktu, jaką obecnie otrzymują klienci Beaver Builder. Ponadto będziemy hostować wszystkie dodatki na naszym serwerze aktualizacji i udostępniać nowe wersje, gdy tylko staną się dostępne dla licencjonowanych klientów.

Naprawianie błędów i ulepszeń funkcji będzie wyłączną odpowiedzialnością twórcy dodatku. Całą resztą zajmiemy się my.

Jak zostanie ustalona cena?

Aby ujednolicić wszystko i zapewnić uczciwość wśród programistów i klientów, najprawdopodobniej przyjmiemy wielopoziomową strukturę cen podobną do tej, w której radzi sobie z tym WooCommerce. Zasadniczo zdefiniujemy kilka punktów cenowych i dodatków do tych pakietów w oparciu o ich zaangażowanie.

Dodatki będą również udostępniane w ramach usługi subskrypcji przez rok wsparcia i aktualizacji, podobnie jak Beaver Builder. Uważamy, że ten model zapewni programistom większą motywację do utrzymywania i aktualizowania dodatków w porównaniu do jednorazowego zakupu, który nie jest tak zrównoważony (lub uczciwy wobec nich) przez długi okres czasu.

Nie odbyliśmy szczegółowej dyskusji na temat cen (ani podziału przychodów między programistami a Beaver Builder), więc nie wiemy jeszcze, jak to wygląda. Gdy nadejdzie czas, włączymy programistów do dyskusji.

Kiedy zostanie otwarte?

Nie mamy jeszcze konkretnej daty premiery na rynku, ponieważ wszystko zależy od zainteresowania społeczności programistów. Jeśli zainteresowanie i dodatki będą wystarczające, mamy nadzieję, że pojawi się to jeszcze w tym roku. Śledź nasz blog i kanały w mediach społecznościowych, ponieważ będziemy publikować aktualizacje w miarę zbliżania się do uruchomienia rynku.

Daj nam znać, co myślisz!

Co sądzisz o naszych planach dotyczących rynku Beaver Builder? Jesteś zainteresowany przyłączeniem się do zabawy? Koniecznie daj nam znać w komentarzach poniżej!

Biografia Justina Busy

41 komentarzy

  1. Russell Jamieson , 10 sierpnia 2015 o 15:38

    Cześć Justin,

    Wszystko to brzmi dobrze, w pełni wykorzystując istniejącą platformę WooCommerce, aby zapewnić użytkownikom jak największą płynność. Zgadzam się, że model subskrypcji to najlepszy sposób, biorąc pod uwagę liczbę ruchomych części, z którymi musi współpracować każdy moduł lub wtyczka.

    Jeśli chodzi o podział dochodów, prosty podział 50/50 wydawałby mi się sprawiedliwy.

    Moje szczególne zainteresowanie dotyczyłoby modułów dodatkowych do integracji formularzy rejestracyjnych/API autorespondera: (Aweber, Infusionsoft, MailChimp, SendReach, MadMimi, itp.) do wykorzystania na stronach typu „scisk page” lub wieloetapowych stronach sprzedaży (np. kopia sprzedażowa z przyciskiem „Kup”, następnie przechwycenie adresu e-mail/nazwy, a następnie płatność)

    Pozdrowienia
    Russella



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 8:31

      Dziękuję za wkład, Russell! Obecnie mamy integrację z autoresponderami, więc ktoś mógłby wykorzystać to do zbudowania czegoś solidniejszego (lubimy, gdy wszystko jest proste). Świetne pomysły!



  2. thewordpresschick 10 sierpnia 2015 o 17:33

    Gratulacje!!!
    BARDZO podekscytowany z powodu was.

    Rozmawiam już z Jonem Perezem (wspaniałym człowiekiem i bardzo dobrym przyjacielem) o współpracy nad kilkoma rzeczami, które można zgłosić na rynek.

    Informuj mnie o premierze lub o czymkolwiek, czego potrzebujesz, aby rozgłosić tę wiadomość. Chętnie zrobię, co do mnie należy!
    Kima



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 8:35

      Dzięki, Kim! Bardzo chcielibyśmy mieć Ciebie i Jona na pokładzie! Na pewno będziemy Cię na bieżąco informować. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz wskazówek lub chcesz porozmawiać na ten temat.



  3. Edwarda , 10 sierpnia 2015 o 21:47

    Na początek chciałbym przesłać szablony na rynek.



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 8:37

      Świetnie, Edwardzie! Wypatrujcie więcej informacji na ten temat. Najprawdopodobniej, gdy tylko zaczniemy robić tutorial, jak przesłać szablony jako wtyczkę (być może jakiś eksporter).



  4. David Waumsley 11 sierpnia 2015 o 5:34

    Oddałem za to dwa głosy. Moja jedyna myśl wtedy była taka, jak fajnie byłoby mieć nowe, błyszczące rzeczy. Moje zainteresowanie wzbudziły moduły.

    Od tego czasu Beaver Builder dodał moduły i pojawił się plan działania. Wspaniała praca wykonana przez zespół BB rozwiała moją pierwotną chęć na więcej, ale jeszcze kilka chwil temu moje głosy wciąż były ważne.

    Teraz czuję się trochę zaniepokojony potencjalnym konfliktem interesów. Z czymś takim jak Woocommerce znamy ofertę. Główny produkt jest rozdawany za darmo, a pieniądze pochodzą z rozszerzeń.

    Tutaj wyobrażam sobie, że jeśli ktoś utworzy popularne rozszerzenie, nie będzie mogło ono zostać uwzględnione w planie działania Beaver Builder. Jeśli ktoś stworzy niszowe rozszerzenie, czy programista będzie miał wystarczający dochód, aby kontynuować wsparcie?

    Nie mam zielonego pojęcia o logistyce tej sytuacji, ale pomyślałem, że i tak się włączę.



    • Wydano 11 sierpnia 2015 o 8:42

      Myślę, że poruszyłeś słuszną kwestię, Davidzie. Osobiście zawsze troszczę się o stabilność, wsparcie i konserwację oprogramowania w mojej firmie. Dzięki temu tam, gdzie to możliwe, staramy się pozostać przy sprawdzonych deweloperach i dojrzałych firmach.

      Jeśli chodzi o model WordPress, rdzeń i wtyczki są bezpłatne, a wsparcie niekoniecznie jest gwarantowane. Wtyczki premium są wówczas dostępne dla tych, którzy chcą uiścić dodatkową opłatę. W tym przypadku deweloper zapewnia swoim klientom pewną i jasną przyszłość.

      Czytając post Justina, zauważyłem jego uzasadnioną troskę o zachęcanie programistów do utrzymywania swoich dodatków. Być może ta sugestia może być potencjalnym rozwiązaniem:

      Ponieważ The Beaver ma podstawową wtyczkę pokrytą darmowymi i premium wtyczkami, które obsługują, utrzymują i ulepszają (mapa drogowa). Co by było, gdyby rynek dodatków był traktowany jak „Kickstarter”.

      Deweloper przygotowywał prostą wizję dodatku, a ludzie wpłacali określoną kwotę, aby to urzeczywistnić. Jeśli łączna suma zastawu osiągnie określoną liczbę, deweloper sprawi, że tak się stanie.

      W ten sposób The Beaver mógł przejrzeć każdy „sfinansowany” dodatek i uczestniczyć jako koordynator głównych wtyczek i ich planu działania, a także kontroli jakości napisanego kodu. Po akceptacji The Beaver zaakceptuje przyszłe wsparcie, konserwację i ulepszenia. W związku z tym The Beaver pobierze procent „A” z Kickstartera, a deweloper otrzyma procent „B”.

      Po Kickstarterze nowi użytkownicy dodatku będą płacić za jego używanie. Z tych przychodów Beaver otrzyma procent „X”, a Deweloper otrzyma procent „Z” jako tantiemę za swoją pracę. W zależności od tego, kto zapewnił bieżące wsparcie, konserwację i ulepszenia, „X” i „Z” zostaną zmienione, aby faworyzować Beavera, jeśli to robi, lub faworyzować Dewelopera, jeśli on to robi.

      W każdym razie proces ten pomógłby zapewnić jakość kodu, koordynację z rozwojem planu działania i zaangażowanie użytkowników/programistów. Użytkownicy mogli przesyłać żądania, a programiści mogli przygotować rozwiązanie. Jeśli zostanie sfinansowany na pokrycie kosztów projektowania, rozwoju i zatwierdzenia przez The Beaver, zostanie zakodowany.

      Jeśli programista zawiedzie i nie ukończy, Beaver może to zrobić, przekazać go innemu programiście lub anulować i zwrócić darowizny społeczności użytkowników.

      Tylko myśl. Chyba wypiłam dzisiaj rano trochę za dużo kawy…

      Spokój.

      wyd



      • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 9:07

        Ed, to fantastyczna koncepcja! Nie jestem pewien, czy byłoby to wykonalne logistycznie (przynajmniej na początku), ponieważ staramy się zachować prostotę, ale zdecydowanie jest to coś do rozważenia. Najbardziej podoba mi się „podgląd” tego pomysłu, ponieważ pozwala on innym na interakcję z dodatkami, zanim zaczną nad nimi pracować. Dziękujemy za wkład!



      • David Waumsley 11 sierpnia 2015 o godzinie 9:56

        To cholernie mądry pomysł, Ed. Zwiększam spożycie kawy.



      • Robby McCullough 11 sierpnia 2015 o 9:57

        Ed, to bardzo ciekawy pomysł/model. Dziękuję bardzo za udostępnienie. Właśnie dlatego chcieliśmy opublikować ten post na blogu, abyśmy mogli usłyszeć pomysły/opinie społeczności Beaver Builder na temat najlepszego sposobu wdrożenia rynku.

        Wyrażane tutaj obawy odzwierciedlają nasze własne. Jest dla nas bardzo ważne, aby ten wysiłek zapewnił wartość zarówno potencjalnym programistom, jak i użytkownikom Beaver Builder. Nie mamy zamiaru „rozwadniać” podstawowego oprogramowania i przenosić funkcjonalności do płatnych dodatków. Zamiast tego uważamy, że platforma handlowa będzie świetnym sposobem na rozszerzenie Beaver Builder przy jednoczesnym zapewnieniu, że podstawowe oprogramowanie będzie lekkie i łatwe w użyciu. Mamy mnóstwo pomysłów na moduły i szablony, które są zbyt szczegółowe, aby można je było uwzględnić w podstawowej wtyczce, ale stanowiłyby świetne dodatki!



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o godzinie 9:01

      Dziękujemy za wyrażenie swoich obaw, David! Myślę, że są to istotne kwestie, które musimy rozważyć, jeśli ma to zakończyć się sukcesem i nie pogorszyć obecnego doświadczenia klientów z Beaver Builder. Oto moje przemyślenia na ten temat…

      – Ponieważ Beaver Builder jest płatną wtyczką (w przeciwieństwie do WooCommerce), nie będziemy próbować zarabiać na sprzedaży dodatków. Od jakiegoś czasu omawialiśmy potencjalny dodatek, który chcielibyśmy zbudować (i sensowne jest, aby nie mieć go w rdzeniu), ale nie planujemy skupiać się na dodatkach. Będzie to miało głównie charakter społecznościowy.

      – Jeśli chodzi o stworzenie popularnego dodatku, jest to możliwe (i mamy nadzieję, że tak się stanie!), ale upewnimy się, że na rynek nie trafi nic, co byłoby sprzeczne z naszym długoterminowym planem działania. Nie opisaliśmy wszystkiego w naszym poście z planem działania, ale wystarczy powiedzieć, że w Beaver Builder chcielibyśmy zrobić o wiele więcej, niż tam wspomnieliśmy. Możliwe, że ktoś stworzy dodatek, który zrobi coś, o czym nie pomyśleliśmy i stanie się popularny. W takim przypadku uważam, że powinni zostać za to nagrodzeni, ponieważ bez ich wkładu funkcja ta mogłaby w żadnym wypadku nie przedostać się do Beaver Builder.

      – Jeśli chodzi o rozszerzenia niszowe generujące wystarczający dochód, prosimy jedynie, aby programiści przynajmniej naprawili wszelkie błędy, które mogą się pojawić. Zajmiemy się wsparciem, więc nie powinno być żadnych problemów. Jednakże omówiliśmy już, jak będziemy postępować z programistami, którzy „porzucają” dodatki zgodnie z naszymi warunkami. Nie jesteśmy jeszcze do końca pewni, ale nigdy nie pozostawimy społeczności w zawieszeniu i jeśli tak się stanie, być może będziemy musieli przyjąć dodatki.

      Jeszcze raz dziękujemy za wyrażenie swoich obaw i nie wahaj się dać nam znać, jeśli przyjdzie Ci coś jeszcze do głowy. Postanowiliśmy napisać ten post przed faktycznym zbudowaniem rynku, aby zobaczyć, co ludzie mają do powiedzenia na ten temat, więc to świetnie!



      • Skyler 11 sierpnia 2015 o 12:46

        To dobre punkty i jestem zwolennikiem sytuacji, w której wygrywają obie strony. Jednakże przywiązuję dużą wagę do możliwości dostosowania planu działania/rdzenia w oparciu o nowe trendy opracowane przez najnowocześniejszych programistów, trendy, które zwykle pojawiają się na wczesnym etapie jako wtyczka, rozszerzenie , moduł, a nawet hack.
        Proces ten może zostać opóźniony przez konflikt interesów z rynkiem, który powinien być rynkiem o drugim priorytecie. Jestem więcej niż szczęśliwy, że mogę zapłacić za dobry kod (o czym świadczy), ale wolałbym nie płacić dodatkowo za kluczowe funkcje, gdy powinny zostać zaadoptowane do rdzenia.



        • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 15:24

          Dziękuję za wkład, Skyler! To także dobra uwaga. Myślę, że biorąc pod uwagę, jaką kontrolę planujemy mieć nad rynkiem, nie będzie to problem pojawiający się zbyt często. Rozumiem jednak, co masz na myśli: nie mamy kryształowej kuli. Jest to kwestia, którą zdecydowanie musimy omówić i zdecydować, co planujemy zrobić, jeśli pojawi się problem. Jeszcze raz dziękuję!



  5. David Waumsley 11 sierpnia 2015 o godzinie 10:24

    Świetna odpowiedź Justynko. Zawsze mnie uspokaja, jak (wszyscy) racjonalizujecie te decyzje. Nie mogę się doczekać, co z tego wyniknie.



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 10:54

      Dziękuję, David. To dla nas nowe terytorium, dlatego naprawdę doceniamy Twój wkład!



  6. Dennis , 11 sierpnia 2015 o godzinie 11:32

    Cześć Justin,

    Po przeczytaniu tego postu i komentarzy powyżej zacząłem się zastanawiać – ale naprawdę nie jestem pewien, co teraz myślę o tej perspektywie.

    Z jednej strony pomysł posiadania rynku i poszerzania przyszłych możliwości poprzez zaangażowanie innych programistów wydaje się na zewnątrz dobrym pomysłem. Z drugiej strony to, co uważam za wspaniałe w tym, co robicie ty i zespół, to to, że macie pełną kontrolę. Daje mi to całkowite zaufanie do BB oraz do rozwiązywania wszelkich problemów i znajdowania rozwiązań.

    Podoba mi się również to, że jest 1 wtyczka i 1 motyw. Używam innego narzędzia, które ma wiele dodatków wykorzystujących pojedyncze wtyczki – kiedy zaczynasz dochodzić do dwucyfrowych wtyczek, aby mieć w pełni funkcjonalną wtyczkę ze wszystkimi dzwonkami i gwizdkami, może to wydawać się trochę za dużo (chociaż rozumiem/ szanować takie podejście niektórych). Po prostu mam taką wizję konieczności aktywowania ponad 10 dodatkowych wtyczek, aby zapewnić BB dodatkowe funkcje.

    Uważam też, że w przyszłości będzie zamieszanie w zakresie tego, co będzie dodawane do rdzenia przez Twój zespół i dodatków tworzonych przez programistów.

    Widzę, jak dla niektórych może dobrze działać rynek szablonów.

    Opcją mogłoby być udostępnienie dodatków jako pojedynczych elementów/pakietów/wszystkich dodatków, w zależności od poziomu użytkownika.

    Inną opcją mogłoby być zlecenie programistom, jeśli zgłoszą pomysł, który byłby świetnym, wszechstronnym dodatkiem do BB.

    Inną opcją mogłoby być stworzenie bardzo specyficznych/specjalistycznych integracji stworzonych przez zewnętrznych programistów, które byłyby przydatne w bardzo konkretnym przypadku użytkownika.

    Nie wiem, jak sprawdziłyby się wszystkie kwestie finansowe w tych wszystkich przypadkach.

    Tylko kilka myśli przechodzi mi przez głowę….



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 15:09

      Hej Dennis,

      Dziękuję, że się odezwałeś! Otrzymujemy naprawdę dobre opinie i rozumiemy, że istnieją pewne obawy, że może to mieć wpływ na ogólne wrażenia z Beaver Builder. Zdecydowanie chcemy to zachować niezmienione, dlatego bardzo poważnie rozważamy wszystkie opinie, zanim podejmiemy ostateczne decyzje dotyczące tego, jak mógłby wyglądać krajobraz rynku.

      Myślę, że sposób, w jaki planujemy stworzyć rynek, nadal pozostawiłby nam pełną kontrolę. Z pewnością nie będzie to otwarty rynek, na którym można zgłosić wszystko. Dodatki, które zostaną przesłane, muszą przejść przez nas pełną kontrolę jakości. Jeśli coś nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami, najprawdopodobniej przekażemy programistom opinię i pozwolimy im naprawić wszelkie problemy przed zatwierdzeniem. Zatem powinieneś mieć taki sam poziom zaufania do produktów na rynku, jak do standardowych produktów BB, ponieważ wszystkie będą miały naszą aprobatę. Ktoś mógłby już stworzyć dodatek dla BB i sprzedawać go na stronie takiej jak ThemeForest, ale nie byłoby to uważane za oficjalny dodatek.

      Jeśli chodzi o aktywację wielu wtyczek, aby uzyskać dodatkowe funkcje BB, zależy to tak naprawdę tylko od tego, czego potrzebujesz. Jeśli podstawowe elementy działają dobrze, prawdopodobnie nie będziesz potrzebować żadnych dodatków. Jeśli jednak chcesz rozszerzyć BB, możesz zainstalować tylko to, co jest potrzebne dla konkretnej witryny. Na przykład na tej stronie mamy 7 dodatków AffiliateWP, 6 dodatków bbPress i 7 dodatków WooCommerce, ale tylko 1 dodatek GravityForms. Jeśli chodzi o dodatki, wszystko zależy od tego, co próbujesz zrobić dla danej witryny i o ile są dobrze zakodowane, liczba nie powinna mieć na nic wpływu.

      Powiem, że nie umieszczamy w dodatku żadnej funkcjonalności, która naszym zdaniem powinna znajdować się w kreatorze rdzenia. Podobnie jak Ty, podoba nam się fakt, że obecnie możesz zainstalować jedną wtyczkę, aby rozpocząć działanie (funkcjonalność modułów premium i szablonów równie dobrze mogła pierwotnie stanowić dodatki).

      Zlecanie programistom zadań, które mogą należeć do rdzenia, wcale nie jest złym pomysłem. Zadawanie sobie pytania, czy coś powinno znaleźć się w rdzeniu, jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą, którą zrobimy, gdy zostanie zgłoszony pomysł na dodatek, więc współpraca z programistami w tym celu (oczywiście płatna) jest czymś, co może się zdarzyć.

      Wreszcie myślę, że masz rację, jeśli chodzi o integracje specyficzne/specjalistyczne. Zgaduję, że właśnie to zobaczymy, ponieważ BB obejmuje już wiele ogólnych przypadków użycia (jeszcze mamy jeszcze kilka do pracy).

      Jeszcze raz dziękuję za wkład!



  7. Jason 11 sierpnia 2015 o 11:48

    Podoba mi się ten pomysł, nie mogę się doczekać!



    • Justin Busa 11 sierpnia 2015 o 15:10

      Dzięki, Jason!



  8. Johna Robertsa , 11 sierpnia 2015 o godzinie 16:00

    Nie wiem oczywiście, jak u innych, ale u mnie to wszystko chichocze i denerwuje się jednocześnie. Kocham kapitalizm, ale boję się strasznego krachu rdzenia. Jestem pewien, że to mało prawdopodobne…..ale wciąż się tego boję.

    Wąsaty złoczyńca czai się w jakiejś uliczce poza główną mapą drogową, zaciera ręce, a z jego dziury wydobywa się niski, maniakalny warkot, jedna ręka otwiera trencz, aby odsłonić dodatki, a druga przywołuje mnie do przodu.

    Nie bój się, podejdź bliżej, przyjacielu, będziesz tego chciał, będziesz POTRZEBNY… bliżej, to wszystko… bliżej.

    Wydaje mi się, że widziałem podobny odcinek Dr Who.

    Nie mogę się doczekać.



    • Justin Busa 12 sierpnia 2015 o 9:31

      John, to prawdopodobnie najlepszy komentarz, jaki przeczytałem w Internecie od dłuższego czasu! Zrobimy co w naszej mocy, aby uniknąć stopienia rdzenia i trzymać wąsatego złoczyńcę na dystans.



  9. Johan Falk , 14 sierpnia 2015 o godzinie 4:30

    Cześć Justin

    Jesteśmy zdecydowanie zainteresowani i myślę, że to dobry ruch, jeśli zostanie wykonany dobrze. Może to pomóc w utrzymaniu wtyczki w czystości i nie będzie rozdęte, ale nadal umożliwi lepszą obsługę bardziej specyficznych typów witryn internetowych, które dziś wymagałyby znalezienia zewnętrznego widżetu lub zbudowania niestandardowego modułu, aby uzyskać pełną konfigurację witryny.

    Właśnie wysłałem Ci e-mail z kilkoma naszymi przemyśleniami na ten temat.



    • Justin Busa 14 sierpnia 2015 o 8:49

      Dziękuję, Johan. Właśnie widziałem Twojego e-maila. Odpowiem wkrótce.



  10. Carlos Garcia , 15 sierpnia 2015 o 21:12

    Absolutnie podoba mi się ten pomysł na rynek. Jeszcze bardziej wzbogaci on doświadczenia bobrów, pod warunkiem, że będzie zapewniona dobra kontrola jakości i system recenzji oceniający każdy produkt!

    Chciałbym wiedzieć, co masz na myśli dla klientów korzystających z konfiguracji wielostanowiskowej, która udostępni dodatki dla wielu podwitryn. Oczywiście nieograniczona licencja na witrynę obejmie ten scenariusz i sugeruję, aby uwzględnić to w opcjach poziomu cenowego, które mają sens, jeśli masz licencje Pro i Agency.

    Z drugiej strony, jest to trochę przerażające, jeśli myślisz długoterminowo, na przykład, jeśli zainstaluję dodatek, który dzisiaj działa świetnie, ale popsuje się za rok lub dwa po kilku aktualizacjach bobra, ponieważ [strona trzecia] programista po prostu przestał wspierać dodatek, czego mam się spodziewać?



    • Robby McCullough 17 sierpnia 2015 o godzinie 10:01

      Cześć Carlos. Szczerze mówiąc, to także nasza sprawa. Wciąż pracujemy nad szczegółami, ale mamy kilka pomysłów, które powinny zachęcić programistów do utrzymywania swoich dodatków. Warto jednak o tym pamiętać przy wyborze dowolnego oprogramowania.



  11. Chrishoward , 18 sierpnia 2015 o 20:40

    Jestem za podziałem przychodów w proporcji 70/30 (dev/BB). Wszystko mniej niż to nie nagradza wystarczająco wysiłku programisty. I na pewno żadnych kar za posiadanie ich dodatków na innych rynkach!

    Myślę, że 50/50, takie jak Woo, jest niesprawiedliwe. Co robią, żeby zarobić 50%? Po prostu wykorzystują duży rynek, co choć jest całkiem normalną praktyką, oznacza, że ​​działają na nim dla pieniędzy, a nie dla dewelopera. Nie mogą mi powiedzieć, że 50% ma głównie pokryć koszty sprzedaży czyjegoś dodatku.

    BB zyskuje deweloperów, którzy są lojalni i zapewniają bezpłatną promocję (BB) poprzez zapewnienie uczciwego rynku. A to jest warte więcej niż pieniądze.

    Mam zatem nadzieję, że nie postrzegacie rynku jako szansy na zarobienie pieniędzy, a zamiast tego potraktujecie go jako sposób na zwiększenie udziału BB w świadomości i rynku.



    • Justin Busa 19 sierpnia 2015 o 8:59

      Dziękuję za wkład, Chris! Chociaż nie rozmawialiśmy o podziale, bardzo wątpię, czy byłby to podział 50/50. Chociaż dodatkowe dochody będą miłe, zdecydowanie postrzegamy to jako sposób na przyciągnięcie większej liczby osób do rozwoju dla Beaver Builder, więc nie ma się czym martwić

      Jeśli chodzi o WooCommerce, zapewniają one wsparcie dla oficjalnych rozszerzeń (oraz marketingu, hostingu i aktualizacji), więc jest to ogromna korzyść dla programistów. Będziemy również zapewniać wsparcie, aby zapewnić klientom to samo dedykowane wsparcie dla narzędzia do tworzenia rdzenia.



  12. Marca , 19 sierpnia 2015 o godzinie 8:41

    Targowisko dla Bobra to ŚWIETNY pomysł. Ale jak wspomniano powyżej, kluczem jest kontrola jakości. Zdecydowanie zgadzam się z koncepcją etykiety „certyfikowanego dodatku” podniesioną przez Justina i jestem również pewien, że WooCommerce i dodatek Product Vendor wykonają swoje zadanie!



    • Justin Busa 19 sierpnia 2015 o 9:06

      Dziękuję, Marc! Jednym z powodów, dla których zrobiliśmy ten post przed jakąkolwiek pracą na rynku, była chęć uzyskania opinii. Po wysłuchaniu obaw wszystkich, kontrola jakości z pewnością znajdzie się na szczycie naszej listy priorytetów



  13. JATA w dniu 20 sierpnia 2015 o godzinie 17:09

    Kocham to. Chciałbym jednak zobaczyć system rankingowy taki jak Reddit. (gorące, najpopularniejsze co tydzień / co miesiąc / cały czas, nowe), aby każdy moduł, niezależnie od tego, jak mały, mógł być widoczny. Ciekawy byłby także post na blogu poświęconym modułom. Chętnie rozwinę kilka rzeczy, ale będą to bardzo proste projekty



    • Robby McCullough 20 sierpnia 2015 o 18:54

      To świetny pomysł. Dziękuję za opinię, Jata!



  14. Tfen 20 sierpnia 2015 o 22:14

    Opracowaliśmy już klon modułu postu, który działa na członkach buddypress – zawierający wszystkie opcje układu, opcjonalny przycisk kontaktowy oraz filtrowanie według roli i informacji o profilu x. To było dużo pracy. Jeśli istnieje na to rynek i miejsce na rynku, chętnie go wystawię, aby pomóc zrekompensować część czasu i kosztów związanych z jego utrzymaniem.



    • Justin Busa 21 sierpnia 2015 o 9:57

      Świetnie, Tfen! Wciąż jesteśmy w fazie planowania i prawdopodobnie opublikujemy post na blogu, gdy będziemy bliżej ustalenia, kiedy platforma zostanie uruchomiona. Zwróć na to uwagę i skontaktuj się z nami, gdy nadejdzie czas, abyśmy mogli to omówić.



  15. Athlone Harris-Compton , 20 sierpnia 2015 o 23:48

    Podoba mi się to, co czytam od wszystkich, daje do myślenia. Ciekawie będzie zobaczyć, jak to urzeczywistnisz i wdrożysz. Beaver Builder staje się prawdziwym i solidnym ekosystemem.



    • Justin Busa 21 sierpnia 2015 o 9:58

      Ja też, Athlone. Zdecydowanie daje do myślenia i pomaga nam w podejmowaniu trudnych decyzji. Uzyskanie tak dużej ilości informacji zwrotnych na wczesnym etapie bardzo pomogło!



  16. Blaine Wilkerson 6 września 2015 o 8:04

    Chcesz zdobyć wsparcie blogerów i trenerów blogowania? (Poważnie)

    Utwórz szablony dla modułu zgody na e-mail.

    Wiem, że możemy zaprojektować własne. Ale sednem jest stworzenie czegoś, co blogerzy i właściciele firm mogą dostosować tak łatwo, jak stronę lub post.

    Wybierz szablon>>Prześlij obraz>>Zmień tekst>>Link do API e-mail>>Tekst przycisku>>Zapisz>>Otrzymujesz zdjęcie

    Pomyśl o czymś podobnym do wtyczki „Leads” firmy, która rymuje się z „schThrive schThemes”

    Już sprawiłeś, że Genesis jest łatwy w użyciu – nawiasem mówiąc, genialny ruch. Więc…

    …jeśli ułatwisz blogerom dodawanie zgody na dowolną stronę lub post….

    …wsad.

    BTW – Wczoraj wieczorem w końcu przetestowałem BB na stronie klienta. Brzmi tandetnie, ale przez cały czas się uśmiechałem. Polecam Beaver Builder każdemu znanemu mi blogerowi i przedsiębiorcy.

    Zdaję sobie sprawę, że design nie jest teraz najważniejszy. Ale jestem skłonny poświęcić trochę czasu i projektów, aby pomóc sprawie.

    Wkrótce spodziewaj się e-maila ode mnie.

    I dziękuję za stworzenie tak cholernie niesamowitego narzędzia. To pierwsza przydatna „błyszcząca rzecz”, którą odkrywam przez cały rok.



    • Robby McCullough 8 września 2015 o godzinie 9:45

      Hej, Blaine! Dziękuję bardzo za miłe słowa. Na pewno będziemy o tym pamiętać. Planujemy aktualizację naszej oferty szablonów, a także kilka zupełnie nowych szablonów, aby Twoje życzenie mogło się spełnić!



  17. Jorge De La Garza , 27 września 2015 o 16:37

    czy rynek oznaczałby, że Beaver Builder nie doda nowych funkcji i pozostawi go na rynku? Chcę przejść z VC



    • Justin Busa 29 września 2015 o godzinie 9:50

      Cześć, Jorge! Z pewnością będziemy dodawać nowe funkcje, nawet gdy rynek będzie już dostępny. Będzie to dotyczyć głównie zewnętrznych programistów.



  18. Jory Hogeveen , 6 marca 2020 o 5:01

    Brzmi świetnie, jednak widzę, że ten post został opublikowany w 2015 roku. Jakieś aktualizacje statusu do tej pory?



Nasz biuletyn

Nasz biuletyn jest pisany osobiście i wysyłany mniej więcej raz w miesiącu. Nie jest to ani trochę irytujące ani spamerskie.
Obiecujemy.

Dołącz do Newslettera

Wypróbuj Beaver Builder już dziś

Beaver Builder